دوشنبه 16 مهر 1403

محدودیت تردد از استان‌های قرمز به خراسان شمالی اعمال شود / تمام افراد واجد شرایط باید واکسینه شوند

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
محدودیت تردد از استان‌های قرمز به خراسان شمالی اعمال شود / تمام افراد واجد شرایط باید واکسینه شوند

محمدعلی شجاعی گفت: باتوجه به اینکه گروهی از استان ها در وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا هستند، باید در استان خراسان شمالی محدودیت های تردد نسبت به این شهر و استان ها در دستور کار و اجرا باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی ظهر امروز در ستاد استانی کرونا اظهار داشت: تمامی افرادی که از لحاظ شرایط سنی در گروه واکسیناسیون قرار دارند، باید واکسن را دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه روند تزریق واکسن در خراسان شمالی مطلوب است، گفت: نکته قابل توجه این است که بهداشت و درمان باید نسبت به واکسیناسیون ها نظارت ویژه داشته باشد و در صورت مقاومت برخی از گروه ها نسبت به واکسینه شدن از سیستم اجباری کمک گرفته شود.

استاندار خراسان شمالی خاطر نشان کرد: باتوجه به اینکه گروهی از استان ها در وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا هستند، باید در استان خراسان شمالی محدودیت های تردد نسبت به این شهر و استان ها در دستور کار و اجرا باشد.

وی همچنین یادآور شد: علاوه بر این لیست اماکن گردشگری مهم استان به تفکیک به فرمانداران اعلام شود تا بر نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی نظارت صورت گیرد.

شجاعی گفت: دورکاری برای کارمندان دستگاه های اجرایی ضروری و غیر ضروری بر اساس رنگ بندی اعلام شده از سوی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا انجام می شود.

انتهای پیام /