پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در هفته جاری

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در هفته جاری

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور فراجا، محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در هفته جاری را تشریح کرد.

- اخبار اجتماعی -

سرهنگ احمد شیرانی؛ رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با تشریح محدودیت‌های ترافیکی دوشنبه 5 دی ماه تا شنبه 10 دی ماه 1401 اظهار کرد: تردد موتور سیکلت از ساعت 12:00 ظهر روز دوشنبه مورخ 5 آذر تا ساعت 06:00 روز شنبه 10 آذر از محورهای کرج چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران سمنان مشهد و بالعکس ممنوع است و صرفاً تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12:00 الی 24:00 روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه مورخ‌های پنجم، ششم و هفتم دی ماه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16:00 الی 24:00 همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.

وی اظهار کرد: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12:00 الی 24:00 روزهای پنج‌شنبه و جمعه مورخ هشتم و نهم دی ماه از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16:00 الی 24:00 همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.

ممنوعیت‌های ترافیکی روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در تهران

شیرانی بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14:00 الی 24:00 روزهای سه‌شنبه و جمعه مورخ ششم و نهم دی ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16:00 الی 24:00 همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به صورت مقطعی یکطرفه انجام می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور در ادامه خاطرنشان کرد: در محور کندوان تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است و در محور هراز نیز تردد همه تریلرها کماکان ممنوع است.

وی ادامه داد: همچنین تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 06:00 الی 24:00 روز دوشنبه، سه‌شنبه، پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری از محور هراز ممنوع است.

شیرانی خاطرنشان کرد: در محور تهران فیروزکوه قائمشهر تردد انواع تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12:00 الی 24:00 در روزهای سه‌شنبه و جمعه هفته جاری ممنوع است و اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود.