شنبه 15 اردیبهشت 1403

محمد قمی

محمد قمی

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: جهاد تبیین، حجاب و خانواده سهم و شأن معتنابهی در سبد تألیف کتب دارند که باید گام‌های بلندتری در این مسیر برداریم.

خبرگزاری مهر

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دومین نشست داوران مهرواره هوای نو، امروز دوشنبه 8 خردادماه در مجتمع فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) برگزار می‌شود. این نشست از ساعت 13 آغاز می‌شود که تا ساعت 15 کمیسیون‌های مختلف با حضور بیش از 100 داور دومین دوره مهرواره هوای نو برگزار خواهد شد. براساس این گزارش، از ساعت 15 تا 17 نشست عمومی داوران با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در نشست شورای عالی ستایشگری، اهدای مجوز رسمی به افراد با سابقه عرصه آموزش مداحی و مجمع‌الذاکرین‌ها در دستور کار قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

حضور «سوران» به عنوان دومین سریال مرکز سریال سوره در نمایشگاه کتاب تهران بدین دلیل است که اقتباسی از کتاب تحسین شده «عصرهای کریسکان» نوشته کیانوش گلزارراغب از انتشارات سوره مهر است.

خبرگزاری تسنیم

هفتمین روز از نمایشگاه کتاب با اختلاف فراوان شلوغ‌ترین روز آن بود، خودروها کنار بزرگراه پارک شدند تا از خود بپرسیم مصلی تهران ظرفیت برگزاری نمایشگاه را دارد؟

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط‌عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، عصر روز گذشته 25 اردیبهشت ماه حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به همراه یکی از فرزندانش از نمایشگاه بین‌المللی کتاب بازدید کرد و ضمن حضور در بخش ناشران کودک و نوجوان تعدادی کتاب به کتابخانه‌های مناطق کم‌برخوردار کشور اهدا کرد. رئیس سازمان تبلیغات اسلامی یکی از مهمترین بخش‌های نمایشگاه...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در بازدید از نمایشگاه کتاب گفت: برای خودم در مقام سیاستگذار فرهنگی، مهم‌ترین جای نمایشگاه کتاب، بخش کودک است.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در بازدید از نمایشگاه کتاب تهران گفت: برای خودم در مقام سیاستگذار فرهنگی، مهمترین جای نمایشگاه کتاب، بخش کودک است.