شنبه 15 اردیبهشت 1403

محمد قمی

محمد قمی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در نخستین نشست «امیرخوان» که شب گذشته چهارشنبه 6 اردیبهشت برگزار شد، گفت: از گذشته حوزه کودک و نوجوان را در سازمان جدی گرفته ایم و حداکثر تلاشمان را کرده ایم این فضا آلوده به مسائل سیاسی نشود. البته با انتقادات مطرح شده درباره افراط در تصدی دولت در امر فرهنگ موافق هستم و در عین تنظیم‌گری...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت‌الاسلام قمی گفت: برنامه محفل یک شروع خوب است که باید امتداد یابد و تبدیل به یک جریان فراگیر کشوری شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی در مراسم تشییع زنده‌یاد براتی‌پور، او را شاعری بی‌حاشیه معرفی کرد که با شعر خود منادی ارزش‌های معنوی بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مراسم وداع با پیکر زنده یاد عباس‌علی براتی‌پور شاعر پیشکسوت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس امروز چهارم اردیبهشت مصادف با زاد روزش برگزار شد.

خبرگزاری مهر

محسن مومنی شریف در مراسم بدرقه پیکر عباس براتی پور گفت: زمانی در حوزه اتفاقاتی افتاد و رفقای عزیز ما از رفته بودند، آقای براتی‌پور به میدان آمدند و نگذاشتند پرچم ادب و هنر پایین بیاید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، گردهمایی بزرگ برنامه تلویزیونی محفل شبکه سوم سیما، با حضور حجت الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی؛ حجت الاسلام سید مهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه؛ حجت‌الاسلام غلامرضا قاسمیان، رئیس کتابخانه مجلس شورای اسلامی؛ و همچنین احمد ابوالقاسمی، حامد شاکرنژاد، رضوان درویش و حسنین الحلو و جمعی از مهمانان ویژه در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گردهمایی برنامه تلویزیونی محفل با حضور بیش از دو هزار نفر هم اکنون در مرکز همایش‌های برج میلاد با اجرای رسالت بوذری در حال برگزاری است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محمدمهدی رحمتی مدیرعامل جدید گروه رسانه‌ای مهر و محمدمهدی خیرجو سرپرست خبرگزاری ایسنا شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در حکمی محمدمهدی رحمتی را به عنوان مدیرعامل جدید گروه رسانه‌ای مهر منصوب کرد.

خبرگزاری مهر

حجت الاسلام محمد قمی در حکمی محمد مهدی رحمتی را به عنوان مدیرعامل جدید گروه رسانه‌ای مهر منصوب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمدمهدی سیار، شاعر و ترانه سرا به عنوان چهره سال هنر انقلاب اسلامی در سال 1401 معرفی و تجلیل شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدمهدی سیار، شاعر و ترانه سرا با حضور محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان چهره سال هنر انقلاب اسلامی در سال 1401 معرفی و تجلیل شد.