شنبه 15 اردیبهشت 1403

محمد قمی

محمد قمی

وب‌گاه خبر آنلاین

آیین پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی با معرفی چهره و رویداد برتر هنر انقلاب در سال 1401 و تقدیر از چهره ماندگار هنر انقلاب، شامگاه 27 فروردین 1402 در حوزه هنری آغاز شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آیین پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی با تقدیر از چهره ماندگار هنر انقلاب سال 1401، شامگاه 27 فروردین 1402 در حوزه هنری برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مراسم اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی در حوزه هنری برگزار شد.

خبرگزاری مهر

مراسم اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی در حوزه هنری برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ضیافت افطار حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اقشار مختلف مداحان و ستایشگران شامگاه گذشته شنبه 26 فروردین‌ماه در مجتمع فرهنگی انقلاب اسلامی (سرچشمه) برگزار شد. در این مراسم در ابتدا جمعی از مداحان به اظهار نظر پرداختند. مرتضی طاهری رئیس هیأت مدیره خانه مداحان از لزوم هم‌افزایی نهاد‌های مختلف مداحی برای جلوگیری از موازی‌کاری و صرف...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت الاسلام قمی گفت: باید تقسیم کار داشته باشیم تا بخشی از کار را خانه مداحان، هیأت رزمندگان اسلام و کانون مداحان انجام دهند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در ضیافت افطاری با اقشار مختلف مداحان و ستایشگران و اساتید و بزرگان این عرصه گفت: روشن کردن حق و حقیقت در این شرایط که تمام عوامل دشمن برای ناامید کردن مردم تلاش می‌کنند بسیار مهم است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دیدار صمیمانه حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و حجت الاسلام والمسلمین مجید باباخانی، رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی با اقشار مختلف مداحان و ستایشگران و اساتید و بزرگان این عرصه، شامگاه شنبه 26 فروردین 1402 در مجتمع فرهنگی انقلاب اسلامی «سرچشمه» برگزار شد. در ابتدای این مراسم و پس از ضیافت افطار؛ جمعی از در راستای تحقق...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: حجت‌الاسلام والمسلمین قمی گفت: حساب کسانی که سؤال دارند از توهین‌کنندگان جدا است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: برنامه محفل کمک کرد ذوق مردم را نسبت به قرآن نشان دهیم و این برنامه از دل افکارسنجی بیرون آمده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: تیم برنامه محفل خیری بزرگ است که میتواند موانست و آشنایی دوباره در رکاب قرآن را رقم بزند. «محفل» می‌تواند جریانی قرآنی در جامعه را مجدد راه اندازی می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

مراسم تجلیل از عوامل برنامه "محفل" با حضور حجت‌الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، علی فروغی مدیر شبکه سه و جمعی از مدیران و مسئولان برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشست هم‌اندیشی اساتید قرآنی کشور پیرامون چگونگی گسترش انس و تدبر قرآنی به همت سازمان دارالقرآن کریم و شورای توسعه فرهنگ قرآنی برگزار شد.