شنبه 7 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

وب‌گاه عرشه آنلاین

عباس عبدی در توییتی به این سخن سعید جلیلی که گفته بود محکم تا آخر استاده ایم، واکنش نشان داد. فعال اصلاح طلب به این سخن سعید جلیلی که گفته بود محکم تا آخر استاده ایم، واکنش نشان داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح طلب به سفر شب گذشته سعید جلیلی به کرمان نشان داد و در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصویری جنجالی از پوشش زنان در ستاد تبلیغاتی جلیلی منتشر شده است تصویری جنجالی از پوشش زنان در ستاد تبلیغاتی جلیلی منتشر شده است به گزارش عرشه آنلاین؛ تصویری از زنان با پوششی متفاوت با دیدگاه‌های سعید جلیلی و همراهانش در همایش تبلیغاتی این کاندیدای ریاست جمهوری در فضای مجازی پربازدید شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارنامه سعید جلیلی این روزها موضوع پربحث محافل سیاسی است. کارنامه سعید جلیلی این روزها موضوع پربحث محافل سیاسی است. در این باره عصر ایران نوشت: سعید جلیلی در حرف‌های خود، می‌کوشد با استفاده از کلماتی مانند عمق راهبردی، خود را کاندیدایی معرفی کند که عمیق‌تر و راهبردی‌تر از دیگران به موضوعات می‌نگرد! اما واقعیت این است که اداره کشور با قلمبه سلمبه گویی میسر نیست و حرف درمانی، مدت‌های...

وب‌گاه عرشه آنلاین

تحلیل رائفی پور از وضعیت اصولگرایان؛ اگر قالیباف کنار نکشد مرگ سیاسی او فرا می‌رسد! علی اکبر رائفی‌پور از حامیان سعید جلیلی در شبکه ایکس نوشت: مشارکت تا الان که این متن را می‌نویسم تغییر چندانی نکرده و حدود همان پنجاه درصد است. 1- قالیباف در صورت ماندن سوم خواهد شد، لذا خود و اطرافیانش چاره‌ای جز سر خط کردن افراد تاثیر گذار بر رأی مردم و فشار و جنگ رسانه‌ای به کاندیداها برای اجماع نمی‌بینند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قالیباف: کناره‌گیری من شایعه است؛ به عهدی که با مردم بستم، تا پایان ادامه خواهم داد | اگر قرار بود کنار بکشم، در مجلس می‌ماندم

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه عرشه آنلاین

جلیلی، آب پاکی را روی دست قالیبافی‌ها ریخت اکانت سعید جلیلی با انتشار توئیتی تلویحا گفت که کنار نمی‌رود بعد از گمانه‌زنی‌ها و شایعات بسیار درباره انصراف جلیلی یا قالیباف به نفع دیگری، اکانت توییتری سعید جلیلی آب پاکی را روی دست قالیبافی‌ها ریخت و تلویحا گفت که کنار نمی‌رود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رسانه اصولگرا در تلگرام سوال " کدام نامزد انتخاباتی در زمان مسئولیتش بیشترین ضرر مالی را به کشور زده است؟" را از مردم پرسیده و نتایج جالبی در پی داشته است. رسانه اصولگرا در تلگرام سوال " کدام نامزد انتخاباتی در زمان مسئولیتش بیشترین ضرر مالی را به کشور زده است؟" را از مردم پرسیده و نتایج جالبی در پی داشته است. به گزارش عرشه آنلاین؛ صابرین نیوز با طرح این پرسش و مشخص کردن "جلیلی" به...

وب‌گاه عرشه آنلاین

فشار‌ها به قالیباف و جلیلی برای ائتلاف بالا گرفت؛ سریعتر به اجماع برسید فشار‌ها به قالیباف و جلیلی برای ائتلاف بالا گرفت

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی دایی توئیتر ندارد عاملان 13 قتل سریالی در گرگان که پس از 15 سال فعالیت پنهانی رازشان فاش شد به گزارش عرشه آنلاین؛ 8 فروردین‌ماه سال 94، مرد 50 ساله‌ای به همراه دو پسرش در جریان سرقت خودرویی در خیابان گاز شهر گرگان وقتی با مقاومت راننده مواجه شدند، با شلیک گلوله وی را در برابر دیدگان همسرش به قتل رساندند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رهبر انقلاب اسلامی ایران در سخنرانی امروز خود فرمودند: کسی که به راهبرد دین و شریعت بی‌اعتنایی کند همکار خوبی برای شما نخواهد بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

حاج محمود کریمی: من به کسی رأی می دهم که سابقه اش معلوم است. پرتلاش است، جهادی است، رضایت مردم را فراهم کرده.

وب‌گاه عصر ایران

در مراسم شب عید غدیر در مسجد ارک تهران، منصور ارضی نیز حمایت خود را از سعید جلیلی اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمود کریمی، مداح معروف در مراسم عید غدیر که دوشنبه شب در هیات الزهرا برگزار شد، سعید جلیلی را «هندوانه دربسته» توصیف کرد و گفت نمی‌شود به هندوانه دربسته رای داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌قالیباف پس از آنکه در انتخابات سال 1396 به نفع رئیسی کناره گرفت، به سمت اصولگرایان تندرو رفت؛ این چرخش تند و تیز، در آستانه انتخابات مجلس سال 1398 بود؛ آنجایی که مجبور بود برای راهیابی به مجلس، با جبهه پایداری ائتلاف کند. به عبارت بهتر باید گفت که قالیباف تا زمانی که برجام در حال کار بود و کسی آن را به هم نزده بود، از آن حمایت می‌کرد. قالیباف تا زمانی که برجام در حال کار بود و کسی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

منصور ارضی پشت سعید جلیلی، محمود کریمی پشت قالیباف در مراسم شب عید غدیر خم در مسجد ارک تهران، منصور ارضی، حمایت خود را از سعید جلیلی اعلام کرد. محمود کریمی، مداح معروف شب گذشته در مراسم عید غدیر هیات مکتبه الزهرا گفت: من گرچه با آقای قالیباف اختلاف سلیقه دارم، ولی این باعث نمیشه آینده کشور رو فدای اختلاف سلیقه خودم با ایشان بکنیم.