شنبه 7 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

وب‌گاه گسترش

احمد میدری در یادداشتی که به آغاز فعالیت‌هایش اختصاص دارد، به موضوع «وفای به عهد» اشاره کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عهد بستم که علی‌رغم فشارهای زیاد برای عدول از شایسته‌گزینی و بر هم زدن مسیر حرکت بر اساس اصول کارشناسی و خرد جمعی، شایسته گزین باشم و تن به مطالبات برخی برای تقدم بخشیدن سیاست بر تخصص‌گرایی و تجربه ندهم.

وب‌گاه الف

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت که پرداخت‌نشدن یارانه 13هزار معلول را از رئیس سازمان برنامه و رئیس سازمان بهزیستی کشور پیگیری کردم که قرار است پس از رایزنی، نتیجه را اطلاع دهند

خبرگزاری مهر

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: پرداخت‌نشدن یارانه 13 هزار معلول را از رئیس سازمان برنامه و رئیس سازمان بهزیستی کشور پیگیری کردم که قرار است پس از رایزنی، نتیجه را اطلاع دهند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، هیأت‌های بزرگ مذهبی که به‌واسطه سخنرانان سرشناس و مادحین مطرح در کانون مراجعه عزاداران حسینی قرار می‌گیرند، در کنار میزبانی حضوری از سیل ارادتمندان به خاندان اباعبدالله (ع)، به پشتوانه پخش زنده، در فضای مجازی نیز میزبان عزاداران خواهند بود. سایت «آپارات» به‌صورت ویژه پوشش زنده عزاداری در هیأت‌های بزرگ تهران و شهرستان‌های مختلف را همزمان با اربعین...

وب‌گاه خبر آنلاین

اکثریت قاطع اعضای مجمع عمومی سازمان و روسای نظام پزشکی شهرستانها طی نامه‌ای خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ضمن حمایت از دکتر ظفرقندی، خواستار رای اعتماد مجلس به وی شدند.

خبرگزاری تسنیم

احیای واحدهای راکد و نیمه راکد یکی از سیاست های دولت سیزدهم در کاهش نرخ بیکاری بود که در دوره دولت سیزدهم از این روش حدود 150هزار فرصت شغلی دوباره به کار برگشت.

خبرگزاری تسنیم

استقبال مخاطبان از بازخوانی نوحه خاطره انگیز نزار قطری در «حسینیه معلی» این نکته را یادآوری کرد که تلویزیون می‌تواند به عنوان یک رسانه فراگیر، مانع از بسط بدعتها در حوزه شعائر دینی شود و از طرفی ذائقه مخاطب را به سوی آثار فاخر سوق دهد.

وب‌گاه گسترش

دولت سیزدهم برای کاهش نرخ بیکاری اقداماتی را انجام داد که از آن بین می‌توان به تقسیم کار در حوزه اشتغال به شکل ملی، استانی، شهری، روستایی و به جزئی‌ترین شکل اشاره کرد؛ در کنار این اقدام، تعداد اشتغال ایجاد شده به صورت برخط هر روز کنترل می‌شد و اگر مجموعه یا استانی در عمل به وظایف خود عقب‌تر بود، موانع را از سر راه برمی‌داشتند تا مسیر به سرعت طی شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصاویری از سعید جلیلی در هیئت حاج منصور ارضی در عزاداری دهه اول محرم منتشر شده است به گزارش عرشه آنلاین؛ تصاویری از سعید جلیلی در هیئت حاج منصور ارضی در عزاداری دهه اول محرم منتشر شده است

خبرگزاری تسنیم

شورای عالی اشتغال کشور در بیست و یکم خردادماه سال جاری به منظور تحقق 25درصدی اشتغال فارغ التحصیلان از کل تعهدات اشتغال کشور در سال 1403، بسته سیاستی اشتغال آفرین ویژه دانش‌اموختگان مشتمل بر 14 بند را ابلاغ کرد.

وب‌گاه گسترش

محمود کریمی بیرانوند, معاون اشتغال وزیر کار طی چند روز اخیر 10 درصد اشتغال ایجادی در کشور را مربوط به حوزه مشاغل خانگی دانست، و گفت: ایجاد 775هزار شغل خالص در سه سال اخیر، تک‌رقمی شدن نرخ بیکاری و کاهشی شدن آمار بیکاری فارغ‌التحصیلان از اقدامات شاخص دولت سیزدهم است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان