جمعه 28 اردیبهشت 1403

محکومیت 462 میلیارد ریالی یک شرکت لبنیاتی از سوی تعزیرات

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
محکومیت 462 میلیارد ریالی یک شرکت لبنیاتی از سوی تعزیرات

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، گفت: پرونده تخلف یک شرکت لبنیاتی برای گرانفروشی و کم فروشی در پنج محصول در تعزیرات رسیدگی شد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی از محکومیت 462 میلیارد و 165 میلیون ریالی یک شرکت لبنیاتی به دلیل گرانفروشی و کم فروشی خبر داد.

به گزارش ایسنا، شهرام محسنی گفت: پرونده تخلف یک شرکت لبنیاتی برای گرانفروشی و کم فروشی در پنج محصول به ارزش 18 میلیارد و 486 میلیون در شعبه دوازدهم مهم و ملی تعزیرات رسیدگی شد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: تخلفات این شرکت لبنی مربوط به گرانفروشی و کم فروشی 180 هزار کیسه شیر نایلونی 800 گرمی، 43 هزار دبه ماست 2 کیلوگرمی و 180 هزار عدد پنیر یواف 300 گرمی و گرانفروشی 150 هزار بطری شیر کم چرب بوده است.

محسنی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ممهور کردن پروانه واحد به مهر تخلف اول، متهم را به پرداخت 462 میلیارد و 165 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: این گزارش را سازمان جهاد کشاورزی استان تهران به دلیل کم فروشی و گرانفروشی شرکت لبنیاتی برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

از میان اخبار

کشف گروه خونی طلایی در سیستان و بلوچستان

زورگیری‌های خشن یک زن؛ برای خاطر درمان ناباروری بود!