پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

مخبر در جشن 45 سالگی انقلاب: ایستادگی مقتدرانه ایران با همه سختی‌ها موجب حیرت دشمنان است

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
مخبر در جشن 45 سالگی انقلاب: ایستادگی مقتدرانه ایران با همه سختی‌ها موجب حیرت دشمنان است

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن امسال با اشاره به حضور گسترده مردم، گفت: ایران عزیز با همه سختی ها سربلند ایستاده و دشمن امروز با دیدن این سطح از پیشرفت و اقتدار حیرت زده، مسیر جمهوری اسلامی را رصد می‌کند.

وی افزود: مردم پیرو راه حضرت امام و پشت سر رهبری معظم انقلاب هستند و این یعنی مشروعیت نظام سال به سال و نسل به نسل بیشتر می شود.

معاون اول رئیس جمهور همچنین درباره ضرورت مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: انقلاب ما مردمی است؛ ایجاد این انقلاب مردمی بوده و ادامه و حفظ آن نیز با حضور مردم خواهد بود. صاحب این انقلاب مردم هستند و رأی آن‌ها در پیشبرد امور موثر است.

وی ادامه داد: تمام مسئولین منتخب مردمند و وقتی مردم در صحنه انتخابات، راهپیمایی و... حضور داشته باشند؛ با مشارکت آن‌ها و با انتخاب و هوشمندی ایشان، مشکلات هم قابل حل است. باید بدانیم که تنها راه عبور از مشکلات، حضور مردم در صحنه است، حال چه صحنه راهپیمایی و چه صحنه انتخابات باشد.

معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: به لطف خدا پیروزی با مردم است و آینده کشور روشن خواهد بود.

محمد مخبر درباره اولویت‌های مجلس آینده گفت: به تعبیر حضرت امام، مجلس در رأس امور است، بنابراین مجلس واقعاً می‌تواند در تغییر و بهبود امور موثر باشد. یک مجلس خوب، انقلابی و در خط نظام و رهبری می‌تواند اوضاع را تغییر داده و موثر واقع شود.

وی همچنین در پایان با اشاره به آینده رو به پیشرفت کشور گفت: دولت سیزدهم خود را وقف مردمی کرده است که ولی نعمت انقلاب اسلامی اند و یقین دارم با تلاشی که در حال انجام است، آینده برای ایران و جوانان عزیز بسیار روشن است. تمام همت ما در دولت، خدمت به مردمان ایران عزیز و رفع مشکلات در تمام حوزه هاست.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

محمد مخبر

دهه فجر

معاون اول رئیس‌جمهور 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
مخبر در جشن 45 سالگی انقلاب: ایستادگی مقتدرانه ایران با همه سختی‌ها موجب حیرت دشمنان است 2
مخبر در جشن 45 سالگی انقلاب: ایستادگی مقتدرانه ایران با همه سختی‌ها موجب حیرت دشمنان است 3