جمعه 14 اردیبهشت 1403

مدارس نوبت بعدازظهر این استان تعطیل شد

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
مدارس نوبت بعدازظهر این استان تعطیل شد

ایرنا نوشت: اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: فعالیت نوبت بعد از ظهر تمام مقاطع تحصیلی اردبیل امروز (سه‌شنبه) به علت افت شدید دما، برودت هوا و ادامه بارش برف غیرحضوری است.

بر اساس این اطلاعیه، فعالیت آموزشی تمام دوره‌های تحصیلی روز سه‌شنبه، در نوبت عصر به صورت غیرحضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی شاد انجام خواهد شد.

روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل دیشب نیز در پی کاهش برودت هوا و بارش برف با صدور اطلاعیه‌ای تمام فعالیت آموزشی مدارس نوبت صبح امروز مدارس در شهرستان‌های اردبیل، نیر و نمین، سرعین و کوثر را غیرحضوری و طریق شبکه آموزشی شاد اعلام کرد.

بر اساس این اطلاعیه تمام آموزشگاه‌های علمی آزاد (کنکور و تقویتی)، مراکز برگزاری آزمون و آموزشگاه‌های زبان‌های خارجه وابسته به اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل هم در زمان تعطیلی مدارس متوسطه موظف به رعایت تعطیلات فعالیت‌های حضوری هستند.

بر اساس اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان، سامانه بارشی از عصر دیروز تا بعد از ظهر روز چهارشنبه مناطق مختلف استان اردبیل را تحت تاثیر قرار خواهد داد و موجب بارش برف و افت محسوس دما در همه مناطق استان خواهد شد.

233233

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1864304