یک‌شنبه 15 مهر 1403

مدیرانی که تا دیروز برای پست التماس می‌کردند پای کار بیایند / هاشمی: اسامی افراد غایب اعلام می‌شود

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
مدیرانی که تا دیروز برای پست التماس می‌کردند پای کار بیایند / هاشمی: اسامی افراد غایب اعلام می‌شود

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد با انتقاد از عدم حضور مدیران در جلسه فرهنگی و اجتماعی گفت: اسامی غایبین برای مدیران کشوری ارسال می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس جلسه فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز به ریاست هاشمی معاون سیاسی استاندار در سالن شماره یک استانداری برگزار شد.

معاون سیاسی استاندار در این جلسه با گرامی داشت یاد و نام امام خمینی (ره) و شهید چمران گفت: عدم حضور مدیران در جلسه فرهنگی و اجتماعی با محوریت آسیب‌ها و ارائه راهکار ضعفی برای انها است این گونه رفتارها در شأن مدیران جهادی و انقلابی نیست و اگر ادعای مدیر انقلابی دارید چرا نباید در این جلسات حضور پیدا کنید این همه آسیب وجود دارد و عدم حضور مدیران فرهنگی نشان عدم دغدغه آنهاست یا عناوین مدیر انقلابی را از خودمان برداریم یا پای کار آییم، بنابراین کسانی که در جلسه حضور پیدا نکردند اسامی انها به استاندار و مدیران کشوری آنها داده می شود. وی افزود: دستگاه باید اعلام کنند در موضوع خودکشی، عفاف و حجاب و سایر آسیب ها چه کاری انجام دادند، کارگروه فرهنگی و اجتماعی باید این مشکلات را شناسایی کنند بنابراین باید تکلیف این مدیران مشخص شود چرا آنها در جلسه حضور ندارند و کسانی که اشرافی بر این موضوعات ندارند در جلسه حضور پیدا نکنند چرا در این برنامه ها حضور پیدا می کنید. هاشمی مهر با گفت: وقتی مقام دوم استان در جلسه حضور دارد هیچ‌جلسه ای برای مدیران مهتر از این جلسات نیست. وی افزود: آسیب های اجتماعی، عفاف و حجاب، جوانی جمعیت باید در این کارگروه مطرح شود اما مشاهده می شود مدیران حضور پیدا نمی کنند و اولین کسانی که داد و بیداد می کنند همین مدیران غایب هستند. این مسئول افزود: چرا برخی مدیران تا دیروز التماس می کردند پست بگیرند امروز پای کار نمی آیند دولت، دولت انقلابی است امکانات فراهم است پای کار بیایید. هاشمی‌مهر در خصوص نبود دفتر تسهیل‌گری در استان گفت: در سایر استان‌ها دفتر تسهیل‌گیری راه‌اندازی شده اما در استان فاقد این دفتر هستیم و تلاش می‌کنیم مجوز راه‌اندازی دفتر تسهیل‌گری به استان داده شود. وی خاطرنشان کرد: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی برای روز 24 تیرماه در استان پیش‌بینی شده و قرار است از شبکه سوم سیما پخش شود که دستگاه‌ها جهت برگزاری بهتر این همایش به ورزش و جوانان کمک کنند. رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در این جلسه گفت: کارگروه فرهنگی و اجتماعی زیر گروه شورای برنامه ریزی است، مشاهده می شود وقتی جلسه به ریاست استاندار برگزار نمی شود مدیران حضور پیدا نمی کنند که ما گلایه داریم بنابراین عدم حضور مدیران نشان از بی تفاوتی آنها دارد. شهابی گفت: پیشنهاد این است تقویم جلسات احصا شود و به مدیران اعلام شود تا مدیران هرجلسه ای را برای این جلسات تعطیل کنند. وی افزود: با مدیران در جلسات قبل اتمام حجت شد تا در این جلسات شرکت کنند بنابراین هیچ بهانه ای پذیرفته نیست این موضوع در خصوص مدیرانی که جلسه در تهران دارند استثنا است. انتهای پیام /
مدیرانی که تا دیروز برای پست التماس می‌کردند پای کار بیایند / هاشمی: اسامی افراد غایب اعلام می‌شود 2