سه‌شنبه 10 مهر 1403

مدیریت مجموعه گاوازنگ با شهرداری زنجان نیست

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
مدیریت مجموعه گاوازنگ با شهرداری زنجان نیست

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان گفت: مدیریت منطقه تفریحی و گردشگری گاوازنگ با شهرداری زنجان نبوده و این منطقه متعلق به سازمان همیاری شهرداری‌های استان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامحسن احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در پاسخ به اینکه آیا مدیریت منطقه تفریحی و گردشگری گاوازنگ (ائل داغی) با شهرداری زنجان است، اظهار داشت: مدیریت این منطقه با شهرداری زنجان نبوده و در اختیار سازمان همیاری شهرداری‌های استان است.

وی با تاکید بر اینکه تمام مسائل مربوط به گاوازنگ به سازمان همیاری شهرداری‌ها مربوط می‌شود و ارتباطی به شهرداری زنجان ندارد، خاطرنشان کرد: مسائلی از قبیل فضای سبز، شهربازی و... در اختیار سازمان همیاری شهرداری‌ها است.

احمدی افزود: تمام موارد مربوط به منطقه گاوازنگ چه به لحاظ درآمد و چه هزینه، متعلق به سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان بوده و ارتباطی به شهرداری زنجان ندارد.

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان در خصوص اینکه محدوده شهر زنجان افزایش یافته و گاوازنگ نیز به شهرداری واگذار شده است، گفت: این امر هنوز عملیاتی نشده است.

وی اظهار داشت: وقتی چنین بحثی مطرح می‌شود صرفاً از این بابت است که در صورت مشاهده ساخت‌وساز در آن منطقه، مانع ایجاد شود وگرنه سایر مسائل به شهرداری ارتباطی ندارد.

احمدی خاطرنشان کرد: این امر به معنای این نیست که پارک یا سایر قسمت‌های مجموعه گاوازنگ را به شهرداری زنجان بدهند.

وی با بیان اینکه مجموعه گاوازنگ حالت اختصاصی دارد و فعلا مدیریت آن با سازمان همیاری شهرداری‌ها است، تصریح کرد: مسائلی در خصوص اینکه مجموعه گاوازنگ با شرایطی به شهرداری زنجان واگذار شود، وجود دارد اما فعلا به آن مرحله نرسیده است.

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان تاکید کرد: از صفر تا 100 مجموعه گاوازنگ در اختیار سازمان همیاری شهرداری‌های استان بوده و ارائه خدمات شهری از قبیل فضای سبز و... ارتباطی به شهرداری ندارد.

انتهای پیام /