چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

مرادخانی: اسکیت هنری جای پیشرفت دارد / آرزویم حضور روی سکوی قهرمانی جهان است

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
مرادخانی: اسکیت هنری جای پیشرفت دارد / آرزویم حضور روی سکوی قهرمانی جهان است

بانوی ملی پوش اسکیت هنری گفت: رشته اسکیت هنری خیلی جای پیشرفت دارد و می‌توانیم مدال بیشتری کسب کنیم.

بیتا مرادخانی دارنده مدال نقره قهرمانی آسیا و ملی پوش اسکیت هنری اظهار کرد: ما در 27 فروردین ماه عازم جزیره قشم شدیم برای طرح آموزشی که وزارت ورزش برای ملی پوشان و کاپیتان‌های تیم ملی در نظر گرفته بود. در روز اول یک دیدار با وزیر ورزش و جوانان داشتیم که برای ما مفید بود به دلیل اینکه کلاس ملی پوشان مطرح و درباره آن صحبت شد. خیلی خوشحالم که در این دوره که اولین دوره اخلاق حرفه‌ای و روایت پیشرفت بود در کنار قهرمانان و ملی پوشان کشورمان حضور داشتم.

او افزود: سال گذشته برای رشته اسکیت هنری سال بسیار خوبی بود به دلیل اینکه ما پس از سال‌ها موفق به اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا شدیم و حتی با تجربه کمی که داشتیم توانستیم خوشرنگ‌ترین مدال‌ها را از آن خودمان کنیم و همه این‌ها را از تلاش، سختکوشی و ایجاد انگیزه می‌دانم. ما سال‌ها به مسابقات اعزام نشدیم، اما انگیزه مان را از دست ندادیم و تلاش‌های بی پایان خانم میرزازاده را در این موفقیت موثر می‌دانم. در حال حاضر ما در شهریور ماه مسابقات جهانی در رم را داریم و امیدوارم در آنجا نیز خوش بدرخشیم.

مرادخانی گفت: در حال حاضر شرایطمان خوب است و داریم تمرین می‌کنیم. رشته اسکیت هنری خیلی جای پیشرفت دارد و با کمک‌های فدراسیون اسکیت و هیئت ورزش استان تهران می‌توانیم مدال بیشتری کسب کنیم.

ملی پوش اسکیت هنری تصریح کرد: بزرگترین آرزویی که دارم این است که روی سکوی قهرمانی جهان بروم که با حمایت فدراسیون اسکیت آرزوی دست نیافتنی هم نیست.

او افزود: ما هنوز پاداش مدال مسابقات قهرمانی آسیا را از وزارت ورزش دریافت نکرده‌ایم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها