جمعه 31 فروردین 1403

مراکز بهزیستی استان همدان آماده دریافت و توزیع نذورات مردمی در میان مددجویان است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
مراکز بهزیستی استان همدان آماده دریافت و توزیع نذورات مردمی در میان مددجویان است

همدان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان همدان گفت: تمامی مراکز بهزیستی استان در ایام محرم و صفر آماده دریافت نذورات مردمی و توزیع در میان مددجویان و اقشار محروم جامعه است.

محمد مهدی شاهقدمی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خیرین، نیکوکاران، دفاتر مراجع عظام تقلید، اماکن و بقاع متبرکه، صاحبان صنوف و صنایع و مدیران استان همیشه و در تمام مناسبت ها همراه بهزیستی و حامی جامعه هدف این سازمان هستند.

وی افزود: در چهار ماهه نخست امسال، 50 میلیارد ریال کمک های مردمی به مراکز بهزیستی استان همدان دریافت شده که 11 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

وی با بیان اینکه محبان سرور و سالار شهیدان در ایام سوگواری محرم و صفر با نذورات، اطعام، قربانی و توزیع سبدهای غذایی نیازمندان را یاری می کنند، گفت: بهترین محل برای انجام این سنت حسنه مراکز شبانه روزی و روزانه بهزیستی اعم از خانه های سالمندان، آسایشگاه های معلولین، مراکز نگهداری بیماران روانی مزمن، شیرخوارگاه و خانه های نگهداری فرزندان بهزیستی و کمپ های درمان معتادین است.

به گفته وی، بهزیستی استان همدان به عنوان واسطه خیر بین نیکوکاران و نیازمندان واقعی آماده هدایت خیرین به این مراکز است.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان همدان، یکی از برکات ماه محرم را توزیع مناسب و سازمان یافته نذورات مردمی در راستای گسترش عدالت اجتماعی و کاهش فقر دردمندان دانست و ابراز امیدواری کرد که به جای توزیع معمول نذورات با توزیع هدفمند از طرف هیات ها، مساجد و حسینه ها بتوانیم در جهت رفع مشکلات گروهی از همشهریان خود گامی موثر برداریم.

وی تصریح کرد: مردم استان همدان برای کسب اطلاع در خصوص نحوه توزیع نذورات با شماره 38262931 - 081 تماس گرفته و کمک ها و نذورات خود را به دست نیازمندان برسانند.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان همدان اظهار داشت: همچنین برای مبالغ اهدایی مردم نیز شماره کارت 8393-6927-9570-6367 مشارکت های مردمی بهزیستی و شماره شبا 210100004165034541724011 در نظر گرفته شده است.

بر اساس آخرین آمار منتشر شده حدود یک سوم جمعیت استان همدان به صورت مستقیم و غیرمستقیم از خدمات حمایتی و درمانی سازمان بهزیستی بهره می‌برند.

استان همدان حدود یک میلیون و750 هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها