جمعه 31 فروردین 1403

مراکز رفاهی تحت پوشش شهرداری تهران بررسی و ارزیابی می‌شوند

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
مراکز رفاهی تحت پوشش شهرداری تهران بررسی و ارزیابی می‌شوند

معاون سرمایه و توسعه منابع انسانی و امور شورای سازمان بازرسی شهرداری تهران از بازرسی و ارزیابی تمام مراکز رفاهی تحت پوشش توسط بازرسان معاونت‌های سازمان بازرسی شهرداری خبر داد.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حمید صالح‌زاده؛ معاون سرمایه و توسعه منابع انسانی و امور شورای سازمان بازرسی شهرداری تهران، در بازدید از بوستان گفتگو با بیان اینکه تمام مراکز رفاهی تحت پوشش توسط بازرسان معاونت‌های سازمان بازرسی، براساس شاخص‌های عمومی و تخصصی که توسط معاونت ابلاغ شده است، بررسی، بازرسی و ارزیابی می‌شود، اظهار کرد: در تمام این ارزیابی‌ها تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندان مورد تأکید است.

صالح‌زاده گفت: ارائه خدمات رفاهی مطلوب به مردم و تسهیل دسترسی شهروندان به مدیران شهرداری ضروری است و معاونین، مدیران و کارشناسان بازرسی سازمان‌های تابعه شهرداری در راستای تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی به صورت مستقیم پاسخگوی مطالبات مردمی هستند.

در ادامه سعید غلامی؛ بازرس اداره کل رفاه شهرداری تهران بیان کرد: مجموعه بازرسی معاونت رفاهی شهرداری تهران، در راستای تحقق بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر همدلی و همزبانی دولت و مردم تلاش می‌کنند تا مشکلات مردمی را رفع و فاصله بین مدیران شهرداری و شهروندان را کاهش دهند.

انتشار 31 مصوبه شهرداری تهران در سامانه شفافیت

همچنین محمد سعیدی‌فر؛ رئیس حوزه ریاست سازمان بازرسی شهرداری تهران نیز گفت: دستیابی به تهران الگوی کلانشهرهای کشورهای اسلامی، چشم‌انداز اصلی سازمان بازرسی شهرداری است و تکریم ارباب رجوع، تامین رفاه و توجه به حسن انجام کار در مجموعه شهرداری تهران در دستور کار قرار دارد. لذا با تمام قوا در تلاش هستیم تا به برترین استانداردهای شهری دست یابیم.