جمعه 8 تیر 1403

مراکز کشیک معاینه فنی خودرو معرفی شدند

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
مراکز کشیک معاینه فنی خودرو معرفی شدند

اقتصادنیوز: مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از فعالیت 9 مرکز معاینه فنی در روز عید سعید غدیر خم در پایتخت خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، محمد مهدی میرزایی قمی ضمن تبریک عید سعید غدیر خم در توضیح بیشتر این خبر افزود: در روز سه شنبه 5 تیر ماه مصادف با عید سعید غدیر خم مراکز شهید آبشناسان، دماوند، امام رضا (ع)، شهدای زمان آباد، بعثت، خاوران و واحدهای سیار گیلان، اتحاد و یاس فاطمی از ساعت 7 صبح الی 14 فعال هستند.

میرزایی قمی با اشاره به تفاوت ساعت کاری و نحوه پذیرش مراکز معاینه فنی و به ویژه فعالیت تعدادی مراکز منتخب در روزهای تعطیل گفت: از شهروندان درخواست می شود جهت اطمینان از آخرین وضعیت کاری مراکز به سایت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران به آدرس inspection.tehran.ir مراجعه نمایند. همچنین می توانند در صورت هرگونه سئوال با کارشناسان سامانه پاسخگو 96006000 تماس حاصل نمایند.

مدیر عامل ستاد معاینه فنی در خصوص نحوه مراجعه به مراکز معاینه فنی شهر تهران توضیح داد: پذیرش در 3 مرکز معاینه فنی سراج، دماوند و نیایش صرفا اینترنتی بوده و در سایر مراکز مراجعه بصورت حضوری و یا نوبت گیری اینترنتی امکان پذیر است. البته از شهروندان تقاضا می شود جهت مدیریت زمان ترجیحا از پذیرش با تعیین وقت قبلی و اینترنتی استفاده نمایند. در حال حاضر ظرفیت اینترنتی ایجاد شده در مراکز بیش از تقاضاست و شهروندان به راحتی می‌توانند با مراجعه به سایت بلافاصله در همان روز نسبت به دریافت نوبت اقدام کنند.

بر اساس گزارش روابط عمومی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران، وی درباره خودروهای مشمول معاینه فنی در تیر ماه امسال افزود: بر اساس قانون خودروهای شخصی از زمان تولید به مدت چهارسال و خودروهای عمومی به مدت یکسال از انجام معاینه فنی معاف هستند. در حال حاضر خودروهای شخصی تولید داخل تیر 1399 و ما قبل و خودروهای وارداتی تولید ژوئن 2020 و ماقبل مشمول معاینه فنی می شوند.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید