جمعه 28 اردیبهشت 1403

مرتضی میرباقری

مرتضی میرباقری

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون سیما در احکام جداگانه‌ای سرپرستان جدید دو شبکه مستند و افق را معرفی کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون سیما در احکام جداگانه‌ای سرپرستان جدید دو شبکه مستند و افق را منصوب کرد.

خبرگزاری تسنیم

به مناسبت درگذشت محمدعلی کشاورز بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون کشور، پیام‌های تسلیت متعددی از سوی انجمن‌ها، سازمان‌ها، نهادها و شخصیت‌های فرهنگی و هنری منتشر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدعلی کشاورز بازیگر مطرح سینما، تئاتر و تلویزیون روز گذشته 25 خرداد دار فانی را وداع گفت و در همین راستا از طرف مدیران و حوزه‌های مختلف صداوسیما پیام‌های تسلیتی ارائه شده است. هجرت ستاره درخشان آسمان هنر مرتضی میرباقری معاون سیمای رسانه ملی درگذشت محمدعلی کشاورز هنرمند پیشکسوت تلویزیون و سینما را تسلیت گفت که متن پیام تسلیت وی به شرح زیر است: «انا...

خبرگزاری تسنیم

درگذشت محمدعلی کشاورز مهمترین خبرها را به سمت ادای احترام اهالی فرهنگ و هنر خصوصا رئیس صداوسیما، رئیس سینمایی، معاون سیما و بازیگران سینما و تلویزیون برد. با این اوصاف، شبکه‌های نمایش و نسیم به جایگاه این بازیگر پیشکسوت ادای احترام خواهند کرد.

خبرگزاری ایسنا

مرتضی میرباقری معاون سیما در پیامی درگذشت محمدعلی کشاورز هنرمند پیشکسوت تلویزیون و سینما را تسلیت گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

تابناک نوشت: پخش واپسین قسمت‌های فصل ششم سریال پایتخت پس از پخش از شبکه سوم سیما با حواشی فراوانی همراه شد که به واسطه بازسازی آشکار دو سکانس از دو فیلم فارسی با محوریت زوج وثوقی و گوگوش بود؛ موجی از انتقادات که منجر به دستور رئیس سازمان صداوسیما برای بررسی حواشی و برخورد با عوامل وقوع این اتفاق شد و در نهایت قرار بود نفوذی نیز شناسایی شود و اکنون با گذشت بیش از دو ماه، این پرسش باقی...

وب‌گاه تابناک

جریان‌هایی که در سال‌های اخیر به دنبال برکناری مرتضی میرباقری به هر ترفندی بوده‌اند، تلویحا انگشت اشاره را به سمت او گرفتند اما در کنار این اتهامات غیرمنصفانه، به نظر می رسد آنچه شاهدش بودیم یک عکس العمل شتاب زده بود. البته شاید متولیان رسانه ملی نظر دیگری دارند که در این صورت، اگر ادعایی هست که در آن ماجرا ردپایی از نفوذی‌ها بوده، با گذشت بیش از دو ماه وقت آن رسیده که پرسید این نفوذی...

وب‌گاه خبر آنلاین

«نفوذ» از کلیدواژه‌هایی است که هر از گاهی در میانه جدال بر سر عملکرد صداوسیما، پیش کشیده می‌شود و انتقاد از این رسانه را رنگ و بویی مرموز می‌بخشد؛ اما «نفوذ در رسانه ملی» واقعیت است یا توهم؟

خبرگزاری مهر

شاهرود - افزایش وام ازدواج به میزان 50 میلیون تومان برای هر نفر، سبب شده تا برخی فعالان اجتماعی در استان سمنان نگران ازدواج‌های نادرست، نابجا، تحمیلی و یا حتی ازدواج کودکان باشند.

خبرگزاری ایسنا

«جام‌جم» که 10 اردیبهشت سال 79 فعالیت خود را به عنوان روزنامه‌ای سراری آغاز کرد، امسال در روزهای شلوغ و پردغدغه کرونایی، بیستمین سالگرد خود را تجربه است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون سیما در پیامی درگذشت مدیر پخش شبکه قرآن و معارف سیما را تسلیت گفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

چرا تنابنده نویسنده‌ای مثل آرش عباسی که در کارنامه خود یک سریال را ثبت نکرده را به عنوان نویسنده سریال معرفی می‌کند؟ آنهم نویسنده‌ای که جز نوشتن آثار اروتیک هنر دیگری ندارد.

وب‌گاه فرارو

علی‌عسگری که ویژه‌نامه نوروزی 99 هفته‌نامه صدا و سیما، تصویرش را با لباس رزم گلادیاتور‌ها بر صفحه اول زده بود تا به قول خودشان از «نبرد بی‌پایان» او در سال 98 بگویند که «سال پر فراز و نشیبی برای سازمان» بود این روز‌ها در ادامه همان نبرد بی‌پایان و البته در مقابل افکار عمومی قرار دارد. افکار عمومی که در عمل از سوی او و سازمانش نادیده گرفته و به هیچ انگاشته می‌شوند. این روزها، اما تیزی...

خبرگزاری دانا

برنامه تحلیل و بررسی حواشی اخیر سریال "پایتخت" شب گذشته با اجرای محمود گبرلو به گونه ای برگزار شد که بیشتر به یک گپ و گفت دوستانه می مانست.

خبرگزاری دانا

بخش‌هایی از قسمت پایانی سریال «پایتخت6» با کپی‌برداری از دو فیلمفارسی قبل از انقلاب به تصویر کشیده شد که این اقدام، نوعی ادای دین به سینمای آن دوره و بازیگرانش تلقی شد!