جمعه 28 اردیبهشت 1403

مرتضی میرباقری

مرتضی میرباقری

خبرگزاری میزان

رییس رسانه ملی با بیان اینکه حق دفاع مقدس و شهیدان آن طور که باید ادا نشده است، گفت: رسانه ملی آمادگی دارد با همکاری نیرو‌های مسلح شهیدان را به خوبی به جامعه معرفی و از ایشان الگوسازی کند.

خبرگزاری ایسنا

رئیس صداوسیما با تاکید بر اینکه پرداختن به دفاع مقدس و زنده کردن خاطرات آن برای جامعه و نسل امروز و آینده ایران اهمیت دارد، گفت: دفاع مقدس منشاء خودباوری و مقاومت ملت ایران بوده است؛ به طوری که دستاوردهای آن را در زمینه استقلال و پیشرفت کشور به خوبی مشاهده می‌کنیم و برای ما اثبات شده است که این ملت توانایی‌های فوق العاده ای دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس رسانه ملی گفت: دفاع مقدس منشاء خودباوری و مقاومت ملت ایران بوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر مجمع تشخیص گفت: نگذاشتند ارزش‌های دینی و مشارکت مردم، اقتصاد ما را متحول کند. ما به استخراج نظریه عدالت و اقتصاد از قرآن کریم نیازمندیم.

خبرگزاری میزان

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ما به استخراج نظریه عدالت و اقتصاد از قرآن کریم نیازمندیم گفت: الگوی مدیریت جهادی که آن هم بر مبانی دینی و مردمی تاکید دارد، یکی از راهکار‌های پیشرفت ما در اقتصاد خواهد بود که رهبر انقلاب هم در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، بر آن تاکید کرده اند.

خبرگزاری مهر

دبیر مجمع تشخیص گفت: نگذاشتند ارزش های دینی و مشارکت مردم، اقتصاد ما را متحول کند. ما به استخراج نظریه عدالت و اقتصاد از قرآن کریم نیازمندیم.

خبرگزاری ایسنا

معاون سیما در پیامی درگذشت ماه‌چهره خلیلی، بازیگر سریال‌های تلویزیونی چون «مختارنامه»، «مرضیه» و «کلاه پهلوی» راتسلیت گفت.

خبرگزاری دانا

معاون سیما در حکمی «محسن یزدی» را به عنوان مدیر شبکه مستند سیما منصوب کرد، همچنین حکم مدیریت «سلیم غفوری» برای شبکه افق نیز صادر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معرفی مزیت های اقلیمی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی و توجه به سبک زندگی اسلامی ایرانی از دیگر انتظارات از مدیر جدید شبکه مستند سیما است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، میرباقری معاون سیما در حکمی «محسن یزدی» را به عنوان مدیر شبکه مستند سیما منصوب کرد. در حکم مرتضی میرباقری خطاب به مدیر جدید شبکه مستند آمده است؛ با توجه اساسی به مفاد بیانیه دوران ساز گام دوم انقلاب اسلامی و بهره گیری از الگوی کارآمد و اثربخش مدیریت پیام و استفاده از نظرات کارشناسان متعهد و خبره در ارتقای کیفی و هنری تولیدات مستند در جهت افزایش...

وب‌گاه خبر آنلاین

مرتضی میرباقری در احکامی مدیران جدید شبکه‌های «افق» و «مستند» را منصوب کرد. به این ترتیب سیدسلیم غفوری مدیر شبکه «افق» و محسن یزدی مدیر شبکه «مستند» شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سید مرتضی میرباقری معاون سیما در احکامی جداگانه محسن یزدی را به‌عنوان مدیر شبکه «مستند» و سلیم غفوری را به‌عنوان مدیر شبکه «افق» منصوب کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرتضی میرباقری معاون سیما در احکامی جداگانه مدیران شبکه افق و مستند را منصوب کرد.

خبرگزاری تسنیم

سیدمرتضی میرباقری، سیدسلیم غفوری را رسما به عنوان مدیر شبکه افق منصوب کرد؛ محسن یزدی از شبکه سه به شبکه مستند آمد و محسن برمهانی هم به عنوان مدیرکل تأمین برنامه‌های خارجی و رسانه بین‌الملل سیما انتخاب شد.

خبرگزاری میزان

امروز در احکامی از سوی معاون سیمای رسانه ملی مدیران بخش های تامین برنامه های خارجی و رسانه بین اللمل، شبکه مستند و شبکه افق سیما منصوب شدند.

خبرگزاری میزان

نشست «ستاد رسانه‌ای جهش تولید» رسانه ملی با حضور رئیس و اعضای این ستاد در سالن جلسات معاونت سیما برگزار شد.