جمعه 28 اردیبهشت 1403

مرتضی میرباقری

مرتضی میرباقری

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان صداوسیما در حکمی حمید شاه‌آبادی را به معاونت سیما و علی بخشی‌زاده را به معاونت صدا در سازمان صداوسیما منصوب کرد.

خبرگزاری ایسنا

رییس سازمان صداوسیما در حکمی حمید شاه‌آبادی را به معاونت سیما این رسانه منصوب کرد.

خبرگزاری ایسنا

رفتن عبدالعلی علی عسکری از سازمان صداوسیما، تاکنون در حد شایعه ای بوده که از همان سال نخست آمدنش هر از گاهی مطرح شده است و البته در ساعات گذشته بار دیگر قوت گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «سینا معتضدی» با حکم «مرتضی میرباقری» معاون سیمای سازمان صداوسیما سرپرستی شبکه ورزش را به عهده گرفت.

خبرگزاری ایسنا

با حکم مرتضی میرباقری معاون سیما سینا معتضدی به سرپرستی شبکه ورزش منصوب شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در دیدار مدیران ارشد رسانه ملی که در حرم مطهر رضوی انجام شد، با اشاره به روایت «الناس لو علموا محاسن کلامنا لاتبعونا، اگر مردم متوجه زیبایی کلام ما بشوند از ما پیروی می‌کنند» از حضرت رضا (ع)، اظهار کرد: شعاع نورانی و مبارک وجود مقدس حضرت رضا (ع) و گنجینه کلام ایشان می‌تواند فطرت‌های بشریت را تحت تأثیر قرار دهد و اگر...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

میرباقری گفت: برنامه‌ای با عنوان «موکب تلویزیونی ایران» برای اربعین از شبکه‌های سیما پخش خواهد شد تا حال و هوای اربعین را برای عزاداران حسینی تداعی کند.

خبرگزاری مهر

خبرسازی درباره برنامه‌سازی عادل فردوسی‌پور در فضای مجازی، معرفی شورای سیاست‌گذاری ششمین جشنواره «جام‌جم» و رونمایی از ترکیب ویژه داوران جشنواره مستند سیما از رویدادهای مهم هفته گذشته بود.

خبرگزاری ایسنا

مرتضی میرباقری در حکمی مهرداد عظیمی را به سمت دبیر ششمین جشنواره تلویزیونی جام جم منصوب کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرتضی میرباقری معاون سیما در احکامی دبیر و اعضای شورای سیاست گذاری جشنواره جام جم را منصوب کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، با حکم مرتضی میرباقری معاون سیما، حسین کرمی به سمت نائب رئیس «شورای اندیشه ورزی بیانیه گام دوم انقلاب معاونت سیما» منصوب شد. در حکم میرباقری خطاب به کرمی آمده است «نظر به ضرورت تحقق منویات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب با توجه به تخصص و سابقه جنابعالی در حوزه‌های اندیشه ورزی، به عنوان...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرتضی میرباقری معاون سیما در احکامی نایب رئیس، دبیر و اعضای شورای اندیشه ورزی بیانیه گام دوم انقلاب معاونت سیما را منصوب کرد.

خبرگزاری میزان

راه اندازی مدرسه تلویزیونی ایران با همکاری وزارت آموزش و پرورش کاری ماندگار در حوزه آموزش در کشور شد که از نگرانی‌ها و اضطراب خانواده‌های مردم عزیزمان در بحث آموزش توانست بکاهد.

خبرگزاری ایسنا

رییس صداوسیما و مدیران ارشد این رسانه در نشست با رییس جمهور با ارائه گزارشی از عملکرد این رسانه در ایام کرونا، از دولت تقاضای پشتیبانی بیشتر و به‌هنگام، به‌ویژه به لحاظ مالی داشتند.

خبرگزاری ایسنا

مراسم تجلیل از عوامل تولید برنامه «مدرسه تلویزیونی ایرانی» سه شنبه، 28 مرداد ماه با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار می شود.

خبرگزاری اکو نیوز