یک‌شنبه 8 مهر 1403

مردم این استان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
مردم این استان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: از مردم درخواست می‌شود از سفرهای غیرضروری و به‌ویژه تردد در محورهای کوهستانی استان پرهیز کنند.

علی زندی‌فر با اشاره به اینکه تمام محورهای مواصلاتی استان از طریق دوربین‌های نظارت تصویری رصد می‌شوند، اظهار کرد: اطلاعات دریافتی از این دوربین‌ها نشان می‌دهد تردد در تمام جاده‌های استان به‌صورت عادی در جریان است و ترافیک محسوسی دیده نمی‌شود.

خبر مرتبط پیش‌بینی بارش برف و باران در جاده‌های کشور / رانندگان مراقب باشند!

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از پیش‌بینی هواشناسی درباره بارش باران و برف در جاده‌های اکثر استان‌های کشور خبر داد.

وی ادامه داد: اوایل صبح شاهد ترافیک صبحگاهی در مسیر جنوبی آزادراه کرج - قزوین بین ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس و در آزادراه کرج - تهران محدوده فردیس تا کلاک بودیم که رفع شده و وضعیت تردد به‌صورت عادی برگشته است.

او تاکید کرد: با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران در روزهای آینده و کاهش محسوس دما از مردم درخواست می‌شود از سفرهای غیرضروری و به‌ویژه تردد در محورهای کوهستانی استان پرهیز کنند. از رانندگان نیز درخواست می‌شود ضمن رعایت سرعت مطمئنه به حقوق سایر رانندگان احترام بگذارند تا شاهد وقوع حوادث تلخ نباشیم.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

مردم این استان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند 2