شنبه 31 شهریور 1403

مردی که رحمت دو جهان بود خلقتش

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
مردی که رحمت دو جهان بود خلقتش

امسال به رسم دو سال گذشته، به مناسبت عید سعید غدیر خم و امامت و ولایت حضرت علی (ع)، جشن مهمانی 10 کیلومتری غدیر در تهران از ساعت 17 برپا شده که به گفته برگزار کنندگان آن، این جشن تا ساعت 23 امشب ادامه خواهد داشت.

جشن مهمانی 10 کیلومتری غدیر از حد فاصل بزرگراه امام علی (ع) تا میدان آزادی در حال برگزاری است و چهار میدان امام حسین (ع)، فردوسی، انقلاب و آزادی محل اصلی برپایی جشن خواهند بود و عاشقان حضرت (ع) در این جشن فرخنده امامت و ولایت امیر مومنان (ع) حضور پرشوری خواهند داشت.

از مراسم نورافشانی تا موکب‌های فرهنگی 

گفتنی است که در جشن مهمانی غدیر امسال، به عشق مولا حضرت علی (ع) برنامه‌های مختلفی از مراسم نورافشانی و آذین‌بندی تابلوهای یادمان شهدای خدمت تا برپایی موکب‌های فرهنگی و پذیرایی تدارک دیده شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در موکب‌های فرهنگی تلاش شده است که فعالیت‌هایی به منظور تبیین واقعه غدیر خم انجام شود تا عاشقان حضرت علی علیه السلام بتوانند از طریق ابزار‌های مربوطه، با شکل‌گیری واقعه غدیر آشنا شوند.

یکی از اتفاق‌های جالب توجه در مسیر 10 کیلومتری جشن غدیر، استقرار شهربازی‌های مخصوص کودکان است تا کودکان بتوانند از فضای شادی بهره‌مند شوند و طبق دو سال گذشته، با استقبال فراوان آن‌ها همراه بوده است.

تصویر واقعه غدیر خم روی دیوارنگاره میدان انقلاب 

در میدان انقلاب تهران، تصویر واقعه تاریخی غدیر خم خودنمایی می‌کند و امکانات لازم از آمبولانس امداد گرفته تا ماشین‌های آتش‌نشانی مستقر شده‌اند تا این جشن بزرگ به خوبی برگزار شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

حضور طیف‌های مختلف مردمی 

نکته قابل توجه در مهمانی 10 کیلومتری غدیر، حضور اتباع ساکن تهران و اقوام مختلف و اقلیت‌ها است و این نشان دهنده عظمت واقعه غدیر و شخصیت حضرت علی (ع) است.

حضور پرشور مردم از طیف های مختلف در این جشن، مصداق سخنان رهبری است که فرمودند: غدیر به معنای درست و برجسته‌ای که از آن می‌شود متعلق به تمام مسلمانان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

حضور خبرنگاران و رسانه‌های خارجی در جشن ولایت 

همزمان با شروع جشن مهمانی 10 کیلومتری غدیر، خبرنگاران و رسانه‌های شبکه‌های خارجی تلویزیونی با حضور در ایران در حال پوشش آن هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سایر حوزه ها
مردی که رحمت دو جهان بود خلقتش 2
مردی که رحمت دو جهان بود خلقتش 3
مردی که رحمت دو جهان بود خلقتش 4
مردی که رحمت دو جهان بود خلقتش 5
مردی که رحمت دو جهان بود خلقتش 6
مردی که رحمت دو جهان بود خلقتش 7
مردی که رحمت دو جهان بود خلقتش 8