سه‌شنبه 17 مهر 1403

مرکز شبانه‌روزی بررسی مشکلات صنایع خراسان شمالی افتتاح شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
مرکز شبانه‌روزی بررسی مشکلات صنایع خراسان شمالی افتتاح شد

بجنورد - ایرنا - مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری در خراسان شمالی امروز (سه شنبه) در مرکز این استان افتتاح شد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی در این باره به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مرکز شبانه روزی با اهداف تسریع در رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی راه اندازی و افتتاح شده است.

علی اصغر رضازاده اظهار داشت: این مرکز در شبانه روز، پاسخگو است و فرصتی مناسب برای شتاب دادن به حل مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری است.

وی تصریح کرد: نمایندگان دستگاه‌های عضو کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید همه روزه از ساعت هشت تا 20 در مرکز حضور دارند و از ساعت 20 تا هشت صبح هم و در روزهای تعطیل هم متقاضیان با تماس تلفنی می توانند مشکلات خود را مطرح کنند.

وی گفت: هر گونه مشکل مربوط به حوزه تولید از جمله تکمیل و راه‌اندازی طرح، تامین مالی، تعیین‌تکلیف بدهی‌های معوق، مشکلات مربوط به محیط زیست، منابع طبیعی و معادن و موانع صادراتی در این مرکز قابل رسیدگی است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: تلاش داریم تا با راه اندازی این مرکز شبانه‌روزی، در سال جهش تولید، التهاب و مشکلات تولید و سرمایه‌گذاری کاهش یابد.

در خراسان شمالی حدود 400 واحد صنعتی وجود دارد.

*س_برچسب‌ها_س*