دوشنبه 11 تیر 1403

مرکز نوآوری بهسازان فردا در الکامپ: دروازه ورود نوآوری و فناوری به اکوسیستم بانک ملت

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
مرکز نوآوری بهسازان فردا در الکامپ: دروازه ورود نوآوری و فناوری به اکوسیستم بانک ملت

مرکز نوآوری بهسازان فردا در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) حضوری فعال خواهد داشت.

رپرتاژ آگهی: هدف این مرکز از حضور در این رویداد، معرفی محصولات و خدمات و نحوه حمایت از استارت‌آپ‌ها به منظور ارائه خدمات و محصولات جدید مبتنی بر فناوری‌های نوین و تکمیل زنجیره ارزش بانک ملت است.

حیدر پرماه، مدیر شتاب‌دهنده مرکز نوآوری گروه بهسازان فردا، در این باره گفت: "ما در مرکز نوآوری بهسازان فردا به دنبال استعدادهای خلاق و ایده‌های نوآورانه هستیم تا با توانمندسازی و حمایت از آنها، ضمن توسعه زنجیره ارزش بانک ملت به تحول و ارتقای صنعت بانکداری کشور کمک کنیم."

مرکز نوآوری و شتاب‌دهنده بهسازان فردا به عنوان مسیر ورود تیم‌ها و استارت‌آپ‌ها به اکوسیستم بانک ملت، پل ارتباطی بین ایده‌های نوآورانه و نیازهای واقعی این بانک است. این مرکز با ارائه خدمات متنوعی از جمله توانمندسازی، مشاوره، سرمایه‌گذاری و شبکه‌سازی، به رشد و توسعه استارت‌آپ‌ها در حوزه‌های مختلف مانند هوش مصنوعی، بلاکچین، اینترنت اشیا، واقعیت مجازی و متاورس کمک می‌کند.

پرماه با اشاره به اهمیت نوآوری و به‌کارگیری فناوری‌های نوین در صنعت بانکی اظهار داشت: "ما در دوره گذار به سمت نسل جدیدی از مشتریان بانک‌ها هستیم. نسل زد دارای انتظارات و نیازهای متفاوتی نسبت به نسل‌های گذشته است و صنعت بانکداری باید خود را با این انتظارات تطبیق دهد."وی افزود: "ما در مرکز نوآوری بهسازان فردا به دنبال راهکارهایی نوآورانه برای ارائه خدمات و تجربیات بانکی جذاب و متناسب با نیازها هستیم.

حوزه‌های متاورس و واقعیت مجازی می‌توانند فرصت‌های بی‌نظیری را در این زمینه ایجاد کند، حمایت از شکل دهی و شتابدهی تیم ها و استعدادهای این حوزه یکی از اولویت های شتابدهنده است." همچنین پرماه خاطرنشان کرد که با توجه به اهمیت هوش مصنوعی در نظام بانکی نوین، مرکز نوآوری بهسازان فردا با راه‌اندازی مؤسسه هوش مصنوعی بانک ملت با همکاری دانشگاه تهران، گامی مهم در جهت بهره‌مندی حداکثری از این فناوری در بانک ملت و ارائه خدمات شتابدهی به تیم ها و استارت آپ های این حوزه برداشته است.

پرماه تأکید کرد که حضور در الکامپ فرصتی ارزشمند برای مرکز نوآوری بهسازان فردا است تا دستاوردها و ظرفیت‌های خود را به نمایش بگذارد و با نوآوران، کارآفرینان و استارت‌آپ‌های سراسر کشور ارتباط برقرار کرده و با همکاری این بازیگران نقشی کلیدی در ایجاد تحولات مثبت در نظام بانکی و ارائه خدمات نوین و کارآمد ایفا کند. شتابدهنده مرکز نوآوری آماده هرگونه همکاری و هم افزایی با کلیه تیم ها و استارت آپ های کشور را داشته و از آنها دعوت به همکاری میکند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

مرکز نوآوری بهسازان فردا در الکامپ: دروازه ورود نوآوری و فناوری به اکوسیستم بانک ملت 2