جمعه 1 تیر 1403

استارت آپ

استارت آپ

وب‌گاه عصر ایران

استارت آپ ها می‌توانستند کیک اقتصاد ما را بزرگ کنند، اما ما با آن‌ها چه کردیم؟ اینترنت را فیلتر کردیم. مهاجرت را در استعدادهای مغزی بسترش را فراهم کردیم که از ایران بروند. نسبت به موج مهاجرت نخبگانشان بی تفاوت بودیم

خبرگزاری تسنیم

دبیر شبکه فن‌بازار ملی ایران گفت: در سالی که گذشت، قریب به هزار میلیارد تومان همرسانی فناورانه، توسط کارگزاران شبکه فن‌بازار ملی ایران رقم خورد همچنین نزدیک به 10 برابر این عدد، اثرگذاری بوده که کارگزاران در همرسانی داشته‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصور ورود شرکت‌های دانش‌بنیان به یکی از مهم‌ترین حوزه‌های اقتصادی ایران یعنی نفت بسیار جذاب است. این ترکیب و این جنس از همکاری‌ها می‌تواند برای سرمایه‌گذاران وسوسه‌برانگیز باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

هنگامی که پالمر لاکی در سال 2017، سه سال پس از فروش استارت‌آپ واقعیت مجازی خود به فیس‌بوک، استارت آپ دفاعی Anduril را تأسیس کرد، فقط یک ایده داشت؛ متحد کردن پیمانکاران غول پیکری که جت‌های جنگنده، تانک‌ها و کشتی‌های جنگی را برای ارتش ایالات متحده می‌سازند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در شرایطی که تنش ها در انوار غزه اوج گرفته، روابط اعراب و اسرائیل به کانون توجه‌ها تبدیل شده است. در همین راستا در شرایطی که گروهی از ناظران از روابط تجاری سرد میان ابوظبی و تل‌آویو می گویند، گروهی دیگر با استناد به داده های میدانی بر این باورند که دو بازیگر در خفا تعامل دارند هرچند در ظاهر روابطشان را به گونه ای دیگر نشان می‌دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عباس رافعی از فیلمنامه نویس که آثار تلویزیونی و سینمایی زیادی در کارنامه دارد. وی در کسوت تهیه کننده و کارگردان نیز برخی از فیلمنامه های خود را ساخته است. رافعی به عنوان یکی از فیلمنامه نویسان قدیمی و مطرح بر این باور است که در صورت این رشته در سینمای ایران از نظر مالی مهجور واقع شده است و اگر به درستی به آن پرداخته شود می تواند هم جذب استعداد کند و هم به یک شغل پردرآمد تبدیل شود.

وب‌گاه گسترش

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید نظر کاربران یک سایت درباره خدمات پس از فروش، نحوه برخورد، کیفیت اجناس و... را مطالعه کنید سپس اقدام به خرید کالا یا استفاده از خدمات کنید. معمولا برای اعتبار سنجی یک کسب و کار نهاد های قانونی در کشور مثل "اینماد"، "نشان ملی ثبت"، صنف های قانونی و... موجود است که به لحاظ قانونی، هویت صاحب کسب و کار، عدم سوء پیشنیه، سابقه کیفری، و همچنین رسیدگی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس دفتر رئیس جمهور سابق گفت: نقطه قوت آقای رئیسی همین ارتباط بیشتر با مردم هست، و در حال حاضر خود آقای رئیسی تحرک و ارتباطش با مردم خیلی خوب است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ مهمترین چالش های امنیتی شرکت‌های دانش بنیان را تشریح کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اپل تعدادی از کارشناسان هوش مصنوعی گوگل را در یک آزمایشگاه مخفیانه در زوریخ واقع در اروپا استخدام کرده است. قرار است این تیم کارمندان مدل ها و محصولات جدید هوش مصنوعی بسازند. اپل تعدادی از کارشناسان هوش مصنوعی گوگل را در یک آزمایشگاه مخفیانه در زوریخ واقع در اروپا استخدام کرده است. قرار است این تیم کارمندان مدل ها و محصولات جدید هوش مصنوعی بسازند. به گزارش عرشه آنلاین، با توجه به تلحیل...

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان بورس گفت:200 شرکت در حال طی کردن مراحل ورود بازار سهام هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان بورس در برنامه تلوزیونی از تصمیمات اتخاذ شده در دستگاه‌های مختلف اقتصادی بدون در نظر گرفتن اثرات آن بر سایر بخش‌ها انتقاد و تاکید کرد که وقتی سود بانکی روی 30 و 35 درصد باشد، سایر سرمایه‌گذاری‌ها کمتر خواهند بود..

وب‌گاه فرارو

شاید وقتی می‌شنوید که گرانترین چیز روی کره زمین یک پودر است، فکر کنید که این پودر یک مواد مخدر است؛ اما نه! اینطور نیست. این ماده دومین چیز ارزشمند در کره زمین است و می‌تواند به قیمت 110 میلیون پوند در هر گرم به فروش برسد.

وب‌گاه خبر آنلاین

استارت آپ آمریکایی «هرمئوس» از یک هواپیمای پر سرعت و بدون سرنشین خود به نام Quarterhorse Mk1 رونمایی کرد.

وب‌گاه فرارو

از دهه 1980 میلادی سرمایه داری آمریکایی به یک اقتصاد برنده تبدیل شده که در آن یک یا چند شرکت برتر از نظر فناوری انحصارات در بخش مصرف کنندگان، کارگران و رشد را در اختیار دارند. با قدرت دائمی بازار نوعی از قدرت سیاسی در تضاد با دموکراسی شکل گرفته است.