دوشنبه 16 مهر 1403

مسئولان به نیروی جوان و نخبه اعتماد کنند / افزایش سن ازدواج جوانان آسیب های اجتماعی را رواج می دهد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
مسئولان به نیروی جوان و نخبه اعتماد کنند / افزایش سن ازدواج جوانان آسیب های اجتماعی را رواج می دهد

احمد زینبی با بیان اینکه بالا رفتن سن ازدواج باعث افزایش آسیب های اجتماعی در جامعه شده است، گفت: هرگاه از مولفه های سبک زندگی ایرانی - اسلامی فاصله گرفتیم، ضربه خوردیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد زینبی یک فعال دانشجویی در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: جوانان کشور در ولایت مداری، ادب، وقار، ایثار، حق طلبی، جهاد، علم حضرت علی اکبر (ع) را الگوی خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب، جوانان را خطاب قرار دادند، ادامه داد: در دهه پنجم نظام نیازمند جهادی بزرگ در همه عرصه ها هستیم و جوانان محور اصلی این حرکت هستند.

این فعال دانشجویی افزود: مسئولان به نیروی جوان و نخبه اعتماد کنند و میدان عمل را برای آنها فراهم کنند، در این صورت قطعا شاهد اتفاقات خوبی در کشور خواهیم بود.

زینبی تصریح کرد: نیروی جوان سرمایه و موتور پیشرفت هر کشوری است و باید در این فرصت حیاتی قدر زمان را دانسته و ایده های خود را عملی کنند زیرا این دوره کوتاه است و فرصتِ خطا و اشتباه نیست.

وی با بیان اینکه مسئولان باید عرصه مدیریتی کشور را به دست جوانان بسپارند و خود به عنوان مشاوره، دانسته ها و تجربیات خود را در اختیار آنها قرار دهند، گفت: هر وقت این مهم محقق شد، می توانیم همزمان با دانش روز به مقابله با مشکلات برویم.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: امروز دشمن روی نسل جوان ما به شدت سرمایه گذاری کرده است و درصدد سست کردن اعتقادات آنهاست.

زینبی با بیان اینکه اساتید محور اصلی را در جهاد تبیین جوانان به عهده دارند، گفت: باید داشته های انقلاب برای نسل جوان بیان شود و از طرفی از مولفه های تشکیل خانواده غافل نشد.

وی با بیان اینکه بالا رفتن سن ازدواج باعث افزایش آسیب های اجتماعی در جامعه شده است، افزود: هرگاه از مولفه های سبک زندگی ایرانی - اسلامی فاصله گرفتیم ضربه خوردیم و مسئولان باید زمینه ازدواج آسان را برای جوانان فراهم کنند.

این فعال دانشجویی در خاتمه خاطرنشان کرد: دوره جوانی، طلایی ترین دوران زندگی هر انسانی است بنابراین با برنامه ریزی و هدف، آینده خود و فرزندان مان را در بسازیم.

انتهای پیام /