جمعه 13 مهر 1403

مسابقات قهرمانی کشتی ساحلی در زنجان برگزار نمی‌شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
مسابقات قهرمانی کشتی ساحلی در زنجان برگزار نمی‌شود

زنجان - ایرنا - سرمربی تیم ملی کشتی ساحلی ایران گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته قرار بود مسابقات قهرمانی کشتی ساحلی مردان ایران، طی روزهای 20 و 21 خرداد ماه امسال به میزبانی زنجان برگزار شود اما بنا به صلاحدید، زمان و مکان آن تغییر کرد.

محمد نادری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا در امر برگزاری این مسابقات مشکل و خلل ایجاد کرده است، افزود: قبلا نیز قرار بود این مسابقات اواخر فروردین ماه امسال در زنجان برگزار شود که دریافت مجوز برگزاری آن از ستاد مدیریت کرونا استان زنجان به دلیل وضعیت قرمز کرونایی میسر واقع نشد.

وی اظهار داشت: در نهایت تصمیم بر این شد که این پیکارها از دوم تا چهارم تیر ماه امسال به میزبانی استان گیلان و در مجموعه ورزشی مرحوم قایقران "بندر انزلی" و با رعایت دقیق و کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

نادری افزود: این رقابت ها در 12 وزن مختلف و در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و با هدف انتخاب برترین ها به منظور راهیابی به اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی برگزار خواهد شد.

سرمربی تیم ملی کشتی ساحلی ایران، گفت: مسابقات هر رده سنی در چهار وزن مختلف برگزار خواهد شد و استانهای شرکت کننده می توانند در هر وزن با یک ورزشکار (در مجموع 12 نفر) حاضر شوند.

*س_برچسب‌ها_س*