شنبه 1 اردیبهشت 1403

مسابقات مینی فوتبال روستاهای استان همدان دوم شهریور آغاز می‌شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
مسابقات مینی فوتبال روستاهای استان همدان دوم شهریور آغاز می‌شود

همدان - ایرنا - معاون ورزش و جوانان استان همدان گفت: مسابقات مینی فوتبال روستاهای استان با عنوان جام پرچم، دوم شهریور در ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی ضمیری کامل روز سه شنبه در نشست روسای ورزش و جوانان شهرستان‌های استان همدان با موضوع مسابقات مینی فوتبال جام پرچم اظهار داشت: مراسم افتتاحیه این مسابقات با حضور معاونان و مدیران وزارت ورزش و مسوولان اجرایی استان همدان برگزار خواهد شد.

به گفته وی، مسابقات مینی فوتبال جام پرچم از برنامه‌های مهم در راستای توسعه ورزش روستایی و شناسایی و شکوفایی استعدادهای این مناطق است.

ضمیری کامل اضافه کرد: مسابقات مینی فوتبال جام پرچم در سطح روستاها، بخش‌ها و شهرستانهای استان برگزار می‌شود و تیم قهرمان هر استان به مسابقات کشوری اعزام می‌شود.

به گفته وی، ایجاد شور و نشاط ورزشی در بین جوانان روستایی از اهداف مهم مسابقات مینی فوتبال جام پرچم است.

سرپرست هیات روستایی و بازی‌های بومی محلی استان همدان نیز در این نشست گفت: این پیکارها باید از اواخر هفته جاری در تمامی شهرستان‌ها شروع شود و پایان مسابقات شهرستانی اواخرشهریورماه خواهد بود ضمن اینکه مسابقات شهرستانی مهرماه، استانی آبان ماه و مرحله کشوری نیز بهمن ماه است.

علی پارساجو با تاکید بر توجه به سطح کیفی این رقابت‌ها، افزود: تیم قهرمان برای شرکت در مسابقات بین‌المللی انتخاب و معرفی خواهد شد.

331 تیم در 2 بخش آقایان و بانوان نخستین دوره رقابت‌های مینی فوتبال جام پرچم استان همدان حضور دارند.

این رقابت‌ها در 9 شهرستان استان همدان برگزار می‌شود و ملایر با 69 و کبودرآهنگ با 65 تیم بیشترین شرکت کننده را دارند.

برچسب‌ها