شنبه 15 اردیبهشت 1403

مسابقات والیبال بدون ویدئو چک غیر ممکن است

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
مسابقات والیبال بدون ویدئو چک غیر ممکن است

سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: خطای انسانی همیشه وجود دارد و قطعا امری سهوی است و بحثی درباره عمدی بودن آن نداریم، اما به اعتقاد من برگزاری مسابقات والیبال بدون حضور ویدئو چک غیر ممکن شده است.

رحمان محمدی‌راد در گفت‌وگو با ایسنا درباره شرایط تیم‌اش پیش از دیدار با شهرداری ارومیه، اظهار کرد: بعد از بازی با لبنیات هراز آمل یک روز در هتل المپیک ریکاوری کردیم. چند بازیکن ما هنوز شرایط حضورشان در بازی آینده مشخص نیست و پزشک تیم روی آسیب دیدگی‌ها کار می‌کند. فرهاد قائمی نیز در اواخر بازی با هرازآمل دچار پیچیدگی مچ پا شد و باید ببینیم شرایط‌اش برای بازی فردا چطور خواهد بود.

وی در خصوص حضور تماشاچی در بازی مقابل هراز آمل افزود: تماشاگران آملی به سالن آمده بودند، اما در خصوص این موضوع باید مسئولان مربوطه نظارت کنند و ما اطلاعی از شرایط شهرها نداریم. پس در این موضوع ورود نمی‌کنم و نمی‌توانم در مورد مجوز و ظرفیت نفرات نظر دهم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان با اشاره به برد 3 بر 1 مقابل هراز آمل تصریح کرد: با وجود دراختیار نداشتن غفور و پزشکی، بازی جذابی بود و سایر بازیکنان نیز بازی خوبی به نمایش گذاشتند. بازیکنان‌ام جنگنده ظاهر شدند و توانستیم با یک کار تیمی خوب و هماهنگ، پیروز از زمین آمل خارج شویم.

محمدی‌راد با تاکید بر حساس بودن دیدار سپاهان و شهرداری ارومیه افزود: بازی فردا مصاف تیم اول و دوم جدول است و ارومیه به‌عنوان میزبان در حضور تماشاگران‌اش به میدان می‌آید. ما نیز سعی می‌کنیم با تمام قوا به زمین برویم و بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

وی در پایان ضمن قدردانی از باشگاه سپاهان، از نصب ویدیوچک در دو بازی سپاهان خبر داد و گفت: در بازی با هراز با تلاش مسئولان باشگاه سپاهان، بازی با ویدئو چک برگزار شد و در بازی ارومیه نیز این مسئله تکرار خواهد شد تا با آرامش کافی برای مسابقه آماده شویم و اشتباهات انسانی به حداقل برسد و با خیال راحت روی جنبه فنی تیم کار کنیم.

انتهای پیام