یک‌شنبه 1 مهر 1403

مسابقه شرایط عادلانه‌ای داشت / اخباری: اگر قرار بود تیمی برنده شود، حق ما بود

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مسابقه شرایط عادلانه‌ای داشت / اخباری: اگر قرار بود تیمی برنده شود، حق ما بود

سرمربی چادرملو یزد می‌گوید که بابت برگزاری دیدار تیمش در زمین باکیفیت غدیر، از مسئولین برگزاری مسابقه تشکر می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم استقلال خوزستان و چادرملو در ورزشگاه غدیر اهواز به نتیجه تساوی یک بر یک رضایت دادند. سرمربی چادرملو می‌گوید اگر قرار بود تیمی در این مسابقه پیروز شود، حق آنها بوده است.

سعید اخباری بعد از تساوی یک بر یک مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری اظهار داشت: در ابتدای صحبت‌هایم از شما زحمتکشان عرصه رسانه تشکر می‌کنم. به دو تیم خسته نباشید می‌گویم و مفتخرم که در سال قهرمانی استقلال خوزستان، عضو کادرفنی این تیم بودم و با این تیم در استان خوزستان کار کرده‌ام و از آمدنم به اهواز خوشحال بودم. با توجه به وضعیت کنونی کشور که زمین خوب کم پیدا می‌شود، بابت زمین خوب ورزشگاه غدیر هم از عوامل برگزاری مسابقه تشکر می‌کنم.

وی افزود: فکر می‌کنم در ابتدای مسابقه و روی یک ضربه ایستگاهی، بخاطر غافل‌گیری گل خوردیم و بعد به بازی برگشتیم و موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم. در نیمه دوم یک فوتبال متفاوت بود، با تغییر سیستم و استراتژی که داشتیم هم گل زدیم و هم موقعیت ایجاد کردیم و ضرباهنگ بازی دست ما بود.

او ادامه داد: ریتم بازی بالا رفت و حتی می‌توانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم که اینطور نشد. این مسابقه شرایط عادلانه‌ای داشت و اگر قراربود برنده‌ای داشته باشد، ما مستحق پیروزی بودیم. به‌خصوص در 20 دقیقه پایانی که ما بازی را در دست گرفته بودیم. مجدداً به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. برای بازی‌های بعد فاصله زمانی کم شده و باید ریکاوری کنیم که برای بازی جمعه آماده شویم. فاصله مسابقات کمتر شده است.