پنج‌شنبه 19 مهر 1403

مسافران بدون بلیت وارد فرودگاه نجف و یا بغداد نشوند

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
مسافران بدون بلیت وارد فرودگاه نجف و یا بغداد نشوند

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: زائران بدون بلیت وارد فرودگاه نجف و یا بغداد نشوند چراکه اجازه ورود بدون بلیت داده نمی‌شود.

سعید چلندری، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: با توجه به دستور وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری خرید بلیت پروازهای نجف تنها از طریق سیستم فروش شرکت‌های هواپیمایی باید انجام شود.

به گفته مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی با شرکت‌های هواپیمایی که نرخ بلیت را خارج از مصوبه بفروشند برخورد می‌شود و باید این اضافه پرداختی شرکت‌های هواپیمایی به مسافران عودت داده شود.

او می گوید: از 27 مرداد ماه نمایندگان شرکت های هواپیمایی در ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی مستقر هستند و در صورت بروز مشکل و یا خرید بلیت با نرخ بالا تر این مسئله پیگیری می شود.

او گفت: حدود 20 موکب آماده پذیرایی از زائرین آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام هست و پارکینگ شهر فرودگاهی با ظرفیت 10.000خودرو آماده پذیرایی بصورت رایگان آماده خدمت رسانی به زائران می باشد.

او تاکید کرد: در فرودگاه نجف و بغداد شرایط به گونه ای هست که مسافر بدون بلیت نمی‌تواند داخل فرودگاه بیاید همچنین در فرودگاه بغداد. خواهش و استدعا ما این است که تمام زائرین قبل از آنکه بخواهند سفر خود را آغاز کنند اگر برنامه ای دارند که سفر را از طریق هوایی انجام دهند حتما بلیت های رفت و برگشت را از شرکت‌های هواپیمایی تهیه کنند. سایت‌هایی که معرفی شده در حال حاضر بلیطها را توزیع می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی