یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

مسی به نیم میلیارد فالوور رسید | نفر اول اینستاگرام کیست

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
مسی به نیم میلیارد فالوور رسید | نفر اول اینستاگرام کیست

لیونل مسی جزو پادشاهان اینستاگرام است! فوق ستاره اینترمیامی دومین نفری در دنیاست که به نیم میلیارد دنبال‌کننده رسیده است. اما او هنوز خیلی از کریستیانو رونالدو عقب است. لیونل مسی جزو پادشاهان اینستاگرام است! فوق ستاره اینترمیامی دومین نفری در دنیاست که به نیم میلیارد دنبال‌کننده رسیده است. اما او هنوز خیلی از کریستیانو رونالدو عقب است. به گزارش عرشه آنلاین؛ لیونل مسی با عبور از مرز...

لیونل مسی جزو پادشاهان اینستاگرام است! فوق ستاره اینترمیامی دومین نفری در دنیاست که به نیم میلیارد دنبال‌کننده رسیده است. اما او هنوز خیلی از کریستیانو رونالدو عقب است.

به گزارش عرشه آنلاین؛ لیونل مسی با عبور از مرز 500 میلیون دنبال‌کننده، جایگاه خود را به عنوان یکی از پادشاهان اینستاگرام تثبیت کرده است، اما او هنوز فاصله زیادی با رقیب بزرگش در مستطیل سبز دارد.

نماد آرژانتینی اخیراً به عدد باورنکردنی نیم میلیارد فالوور رسیده است. عددی که هوش از سر آدم می‌پراند. اما حریف پرتغالی او با 622 میلیون مخاطب این عدد را به رخ دیگران می کشد. در مجموع این را هم می‌شود جزئی از تاریخ‌سازی‌های این دو در داخل و خارج از زمین دانست.

برنده هشت بار توپ طلا، که همچنان در زمین بازی به تاریخ‌سازی ادامه می دهد، با دستیابی به نیم میلیارد دنبال‌کننده در شبکه‌های اجتماعی انتخابی خود، به نقطه عطفی دیگر در خارج از زمین رسید. او تنها دومین فرد روی کره زمین است که به این موفقیت دست یافته است.

رقیب همیشگی رونالدو اولین نفری بود که به این عدد رسیده بود. در حال حاضر اسطوره پرتغالی با فاصله معنادار و داشتن 623 میلیون فالوور در صدر جدول قرار گرفته است. سلنا گومز، موسیقی‌دان و هنرپیشه سرشناس، با 429 میلیون در رتبه سوم قرار دارد، همین‌طور کایلی جنر 400 میلیون فالورو دارد. ستاره فیلم هالیوود، دواین «راک» جانسون، با 397 میلیون فالوور در رتبه بعدی فهرست جای دارد.

طبق گزارش اسپورتیکو، مسی اکنون از سوی 20 درصد از 2.5 میلیارد کاربر فعال ماهانه در اینستاگرام دنبال می‌شود که عددی اعجاب‌آور است. او از مجموع همه بازیکنان فعلی NFL پیروان بیشتری دارد و در مجموع 154 تیم در پنج لیگ اصلی ورزشی در آمریکا صدرنشین است.

پایگاه هواداران مسی پس از قهرمانی او در جام جهانی 2022 با آرژانتین منفجر شد، در حالی که او اکنون پس از انتقال به ایالات متحده که منجر به پیوستن او به تیم MLS اینترمیامی شده، به منبع جدیدی از هواداران خود می‌بالد. طرفداران او عمدتاً مرد هستند (72 درصد). جالب اینکه بیشترین ملیت در دنبال‌کنندگان او برزیلی هستند! 12 درصد مردم برزیل رقیب سنتی آرژانتین مسی را دنبال می‌کنند. او محبوب‌ترین فرد در برزیل است! پس از آن هند (8.1 درصد)، آرژانتین (6.5 درصد) و ایالات متحده (6.2 درصد) در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

در میان فوتبالیست‌ها نیز رونالدو صدرنشین بیشترین دنبال‌کننده‌هاست. مسی در رده دوم قرار دارد و بعد از این دو نیمار با 219 میلیون فالوور سوم است. کیلیان امباپه با 112 میلیون دنبال‌کننده نیز چهارم است. احتمالاً حضور او در مادرید به رشد مخاطبانش کمک می‌کند. دیوید بکام تنها بازیکن بازنشسته فهرست پرمخاطب‌هاست که 87 میلیون دنبال‌کننده دارد و پشت سر این چهار نفر قرار گرفته است.

منبع: اعتماد

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

مسی به نیم میلیارد فالوور رسید | نفر اول اینستاگرام کیست 2