دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

یک درمانگاه 1000 میلیاردی از سوی یک نیکوکار به هلال‌احمر واگذار شد.

با هدف کنترل این بیماری سال گذشته از 24 آبان روز جهانی دیابت برنامه ملی به مدت 70 روز در سراسر کشور با عنوان کمپین دیابت اجرا شد در این کمپین 74 % از جمعیت بالای 18 سال کشور اسکرین (غربالگری) شدند.

رییس سازمان مدارس و مرکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: هرگونه افزایش شهریه به صورت یکسان در مراکز و مدارس غیردولتی کشور ممنوع است.

پلیس راه کشور اعلام کرد: در پی اجرای عملیات خاک‌برداری و اصلاح شیب ترانشه در محور هراز محدوده قلابن، این محور در زمان انجام عملیات مسدود می‌شود.

رئیس مرکز عملیات مدیریت بحران: از عصر امروز و فردا بارش‌ها شدید است و باد شدید هم پیش‌بینی شده. هموطنان از ایستادن کنار سازه‌های غیرثابت و داربست‌ها خودداری کنند.

یک خرس قهوه‌ای در منطقه شکار ممنوع طالقان مقابل دوربین حیات بانان برای لحظاتی توقف کرده و شکار لنز دوربین خودکار حافظان محیط زیست شده است.

شرکت فایزر موافقت کرده است که بیش از 10000 پرونده را به اتهام پنهان کردن خطرات سرطان‌زایی داروی سوزش معده زانتاک، حل و فصل کند.

رئیس سازمان هواشناسی کشور گفت: بارندگی های اخیر سبب شد تا برای نخستین بار در حدود چهار سال اخیر، میانگین بارش کشور به 200 میلی متر برسد و کسری بارش ایران را به کمترین مقدار در این مدت برساند.

پسر جوانی که یک زن و شوهری را با چاقو و چوب به قتل رسانده بود خودسوزی کرد و جان باخت.

آیین رونمایی از مائده تازه‌ترین اثر حسن روح‌الامین روز گذشته با حضور وزیر فرهنگ در تالار رودکی برگزار شد.

رئیس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور فراجا، با اشاره به اهمیت اعتیار گواهینامه رانندگی، گفت: افراد در صورت پایان اعتبار باید برای تمدید آن به مراکز پلیس +10 مراجعه کرده و تنها توسط پزشک ویزیت شوند.

کارشناس هواشناسی: شدت بارش‌ها امروز برای زنجان، گیلان و مازندران است. به‌علت ریزش سنگ هموطنان از رفتن به ارتفاعات خودداری کنند.

ویدئویی از تصادف و واژگونی خودرو سواری در تونل قبل از هریجان جاده چالوس را مشاهده می‌کنید.

معاون دادستان و سرپرست دادسرای ویژه امور جنایی و جرایم امنیتی شیراز توضیحاتی درباره جزییات ماجرای قتل شهردار منطقه 5 شیراز را ارایه کرد.