یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

بسیاری از انسانها انواع مختلفی از داروها را استفاده می کنند. اگر دوز مصرفی مناسب هر دارو را ندانید، درصورت مصرف زیاد دارو دچار مشکلات جدی خواهید شد.

سرگیجه احساس بی ثباتی است، اما می تواند به احساسات مختلفی از جمله سرگیجه، احساس ضعف و مشکلات تعادل اشاره داشته باشد.

بسیاری از افراد عاشق خوردن شیرینی و دسر هستند و دوست دارند بعد از شام یک چیز شیرین میل کنند، اما اینکار عوارضی دارد که بهتر است از آن باخبر باشید.

به گفته عضو هیات علمی گروه علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه شهید بهشتی، هیچ اصول و پایه‌ای برای اعلام اینکه افراد چقدر باید به کتاب دسترسی داشته باشند، وجود ندارد!

وجود ویتامین های مختلف مثل آهن برای بدن انسان لازم و ضروری است؛ پس برای داشتن پوست سالم و موهای ضخیم و براق باید نیاز بدن به آهن را برطرف کنید.

بزرگترین ذخایر ژنتیک جهان اسلام در حوزه گیاه در بخش رستنی‌های سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی وزارت جهاد نگهداری می‌شود.

مدیر بحران فرمانداری کرج از وقوع حادثه در اتوبان کرج - قزوین خبر داد و گفت: این حادثه 29 مصدوم و 2 فوتی در برداشته است.

مدیرکل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از ابتدای ماه صفر تا کنون 721 هزار و 312 زائر ایرانی از مرز شلمچه برای شرکت در پیاده روی اربعین حسینی وارد خاک عراق شدند.

مرزهای زمینی شش‌گانه غربی کشور امروز در فاصله 5 روزه تا اربعین حسینی شاهد جوش و خروش وصف‌ناپذیر عاشقان و ارادتمندان اباعبدالله (ع) هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه، دلیل سقوط بالگرد فراجا که حامل سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان و همراهان وی بود را نقص فنی اعلام کرد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گنبدکاووس گفت: وقوع یک مورد آتش سوزی پیش از ظهر امروز در یکی از کارخانجات واقع در شهرک صنعتی این شهرستان باعث سوختن 6 دستگاه تریلی شد.

در تجمع انبوه افغانستانی‌های ساکن ایران در دهلاویه برای سفر به عراق در ایام اربعین، 865 زائر صدمه دیدند.

رئیس اورژانس کشور از خدمات رسانی 9 بالگرد پشتیبان برای خدمت به زوار اربعین حسینی خبر داد.

وجود گلبول سفید در بدن اهمیت زیادی دارد و در صورت کمبود آن بدن با مشکلات جدی روبرو خواهد شد. نشانه ها به شما برای تشخیص سریع تر کمبود گلبول سفید کمک میکند.

بالگرد فرمانده انتظامی استان کرمانشاه سردار مهدی حاجیان در ارتفاعات دالاهو دچار مشکل شده و سقوط کرده است.