دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

زمین‌لرزه نسبتاً شدیدی در استان اردبیل احساس شد.

جمعیت هلال‌احمر در اطلاعیه‌ای، آخرین اقدامات و تمهیدات این جمعیت برای ارائه خدمات امدادی به زائران در ایام اربعین حسینی را تشریح کرد.

مجرمان سایبری که با ارسال پیامک با عنوان «نیاز مالی فوری و درخواست پول» از 300 نفر حدود 2 میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بودند از سوی پلیس فتا شناسایی و دستگیر شدند.

طی دو روز آینده بویژه در سواحل دریای خزر ارتفاعات البرز مرکزی، ارتفاعات زاگرس مرکزی، ارتفاعات هرمزگان، جنوب فارس و برخی نقاط اردبیل رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

متهم اصلی قتل سرهنگ بازنشسته فراجا درحالی پس از چندین ماه سکوت خود را شکست که در تحقیقات مشخص شد او سال گذشته نیز در یک پرونده دیگر به اتهام قتل، درگیر و بازداشت بوده است.

زن جوان که از ناپدید شدن ناگهانی پیرمرد همسایه نگران شده بود با اعلام موضوع به پلیس باعث افشای راز کلاهبرداری میلیاردی زن خدمتکار شد.

رئیس گروه تغذیه و دارویی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: کمبود ریزمغذی‌ها موجب افزایش موارد ابتلا به بیماری‌ها، اختلال در رشد کودکان و... می‌شود.

مراسم پیاده‌روی اربعین برای همه است، حتی کودکان؛ این گروه سنی، به شدت آسیب‌پذیرند و باید مراقب این گروه باشید.

رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور از مسدود شدن چند هزار سایت قمار در راستای مبارزه با پولشویی خبر داد.

فردی که با قمه برای مردم ایجاد رعب و وحشت کرده بود، دستگیر شد.

سامانه انتخاب رشته مجازی در کنکور 1402 در سایت سازمان سنجش فعال شد.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان گفت: مرزبانان غیور استان سیستان وبلوچستان با انجام کار اطلاعاتی موفق شدند شرور مسلحی را که قصد داشت شب گذشته وارد کشور شود را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: شرور سابقه‌دار و تحت تعقیب و یکی از عاملان ایجاد ناامنی در یزد و مهریز دستگیر شد.