یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

زیرمیزی چند ده میلیونی جراحان گاه با هزینه تامین دارو و نگهداری بیمار و... چنان دست به دست هم می‌دهند که اقتصاد خانوارها را به سمت فروپاشی می‌کشاند.

طرح جامع بیمه مساجد، تازه‌ترین طرح بیمه‌ای بیمه ملت به مناسبت روز جهانی مسجد، برای ارائه بیمه‌های آتش‌سوزی و مسئولیت با پوشش‌های اضافی به مساجد سراسر کشور ارائه شده است.

قیمت شاهین در بازار آزاد 570 میلیون است. ساینا دنده‌ای 330 میلیون فروخته می‌شود.

اجاره آپارتمان 3خوابه واقع در کرج به حداقل 200 میلیون تومان بودجه برای رهن نیازمند است.

قیمت دنا پلاس اتومات به 820 میلیون رسیده است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز خودروهای خارجی در بازار به دست خواهید آورد.‌

بیمه مرکزی شرایط بخشودگی جریمه موتورسیکلت های فاقد بیمه‌نامه را اعلام کرد.

نشست مجمع عمومی عادی سالانه بانک ملی ایران برای دوره مالی منتهی به 29 اسفند سال 1401 با حضور سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و سایر اعضا برگزار شد.

مدیرعامل بیمه میهن گفت: در این دوره سه سطح حق بیمه 35، 45 و 55 هزار تومان تعیین شده که متقاضیان می‌تواند با ثبت نام در سامانه سماح و پرداخت مبلغ خود را در این سفر بیمه کنند.

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر 27 میلیون و 600 هزار تومان است.

سخنگوی اتحادیه جایگاه‌داران کشور گفت: ما سال 1402 را با افزایش حیرت انگیز مصرف بنزین شروع کردیم این حجم از مصرف برای ما قابل درک نیست. مصرف 142 میلیون لیتر بنزین را ما در سال جاری رکورد زده‌ایم.

بانک مرکزی در بخشنامه‌ای نتایج ارزیابی چالش‌های فقهی سپرده‌های امتیازی به منظور اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در شبکه بانکی را که توسط شورای فقهی تبیین شده است به بانکها و موسسات اعتباری ابلاغ کرد.

مدیر روابط عمومی شورای رقابت بیان کرد: هر زمانی کار واردات خودرو تمام شده باشد و شرکت‌های واردکننده اطلاعات و مدارک خودروهای وارداتی را به شورای رقابت ارائه کنند، بعد قیمت نهایی توسط شورا اعلام میشود.

نرخ اسکناس و حواله دلار، درهم و بورو در معاملات امروز مرکز مبادله ارز و طلای ایران کاهش یافت.