سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت خودرو امروز 28 مرداد 1402 همانند دو روز پایانی هفته گذشته ثابت بود و هیچ گونه نوسانی را تجربه نکرد تا حجم معاملات بازار نیز تغییری نداشته باشد.

بانک مرکزی نرخ بهره بین بانکی را با افزایش 3 صدم درصدی به 23.53 درصد رساند.

تهران - ایرنا - عملکرد دولت سیزدهم در حوزه مسکن و شهرسازی حاکی است که از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون یک میلیون و 476 هزار و 991 واحد در قالب های گوناگون در سراسر کشور در دست ساخت است.

مدیر مرکز ملی مطالعات و تحقیقات دریای خزر از کاهش 2 متری سطح آب این دریا از سال 1375 تا کنون خبر داد و گفت: روند کاهشی سطح آب دریای خزر در دو سال اخیر نسبت به دوره حدود سی ساله افزایش یافته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفتکه در سه ماه گذشته 2 هزار و 100 بنگاه غیرمجاز در پایتخت اخطار دریافت کردند و 850 بنگاه نیز اخیر پلمب شدند.

کروز به عنوان غرفه برتر هجدهمین نمایشگاه قطعات و مجموعه‌های خودروی سال 1402 شناخته شد.

ایران قیمت نفت را برای کشورهای آسیایی افزایش داده و بیشتر از نفت عمان قیمت گذاری کرده است.

وزیر نفت از عادی شدن روال سوخت‌رسانی در کشور خبر داد و گفت: به هموطنان قول می‌دهم، دولت هیچ برنامه‌ای برای افزاش قیمت بنزین ندارد و مردم به شایعات گوش ندهند.

احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی با 17 روز بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث همزمان با اربعین حسینی و هفته دولت موافقت کرد.

مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودرو، گفت: این سامانه در شهریور ماه برای 3 درصد افرادی که در مرحله دوم ثبت نام در این سامانه خودرویی به آنها خودرو تخصیص داده نشد باز می شود تا بتوانند خودروی خود را انتخاب کنند.

هواپیمایی جمهوری اسلامی از تعدیل نرخ پروازهای تهران - نجف در تاریخ‌های 19 تا 20 شهریور ماه با نرخ 2 میلیون و 500 هزار تومان خبر داد.

سخنگوی ایران ایر گفت: پیغامِ تکمیل ظرفیت پروازهای اربعین به معنای تمام شدن بلیت نیست، اگر بخواهیم یکجا همه بلیت‌ها را عرضه کنیم سایت از دسترس خارج می‌شود.

کارشناس و فعال بازار طلا گفت: با توجه به کاهش 28 دلاری بهای انس جهانی طلا، ثبات نرخ ارز و کاهش داد وستدها، بهای انواع سکه و طلا در داخل کاهشی بود و این روند در هفته آینده نیز ادامه خواهد داشت.

آزادسازی منابع ارزی همراه با افزایش تبادلات ارزی ایران با کشورهای مختلف شرق و غرب دنیا می‌تواند ثبات را به اقتصاد ایران بازگرداند.