دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

در این خبر به بررسی قیمت برخی از لاستیک های خودرو در بازار پرداختیم.

افزایش مصرف بنزین در روزهای گذشته، با فشار بر شبکه توزیع، انتقال بنزین تولیدی از پالایشگاه‌های جنوب به شمال کشور و مدیریت توزیع آن را با چالش مواجه کرده است که به زودی این مشکل برطرف می‌شود.

برای اجاره خانه 60 تا 100 متری در محدوده غرب تهران با حداقل 200 میلیون تومان می‌توانید یک واحد را معامله کنید.

قیمت تارا اتوماتیک در بازار آزاد 775 میلیون است و تارا دنده‌ای 675 میلیون فروخته می‌شود.

در این خبر به بررسی قیمت انواع تخم مرغ در بازار پرداختیم.

رئیس مرکز بهبود فضای کسب‌وکار می‌گوید با هماهنگی شهرداری‌ها زیرساخت‌های ساماندهی دستفروشان در حال شکل‌گیری است و تا آخر سال دستفروشان کد یکتا می‌گیرند.

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر 27 میلیون و 950 هزار تومان است.

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با افت 4 هزار واحدی به عدد یک میلیون و 973 هزار واحدی رسید.

مرکز آمار اعلام کرد که عرضه گوشت قرمز در تیر ماه امسال کاهش 14 درصدی و عرضه گوشت طیور کاهش یک درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال داشته است.

امروز قیمت برخی از خودروها در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات روزهای گذشته را در متن خبر مشاهده کنید.

هر اسکناس دلار آمریکا به 41 هزار و 320 تومان و حواله دلار نیز به 37 هزار و 564 تومان رسید.

سازمان بازرسی کل کشور به بلوکه کردن بخشی از تسهیلات اعطایی به مشتریان، توسط بانک‌ها در قالب انواع سپرده ورود و اعلام کرد که این اقدام غیرقانونی و ممنوع است.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به بیان توضیحاتی درباره دلیل شلوغی پمپ بنزین‌ها پرداخت و به حواشی افزایش قیمت بنزین، کاهش سهمیه سوخت و کمبود بنزین پاسخ داد.

ممکن است این سوال مطرح شود که وظیفه پرداخت شارژ ساختمان برعهده مستأجر یا صاحب خانه است که در خصوص رویه قانونی آن صحبت شده است.

عضو شورای عالی کار گفت: سه عضو نماینده کارگری در شورای عالی کار، درخواست برگزاری جلسه شورای عالی کار برای تجدیدنظر در حداقل حقوق کارگران با توجه به تورم شدند.

قیمت خودرو امروز 25 مرداد پس از افزایش قیمت روز گذشته، دچار یک سردرگمی دیگر شده و در همه محصولات بازار می‌توان افزایش، کاهش یا ثبات را مشاهده کرد. بنابراین نمی‌توان روند خاصی را برای آن بازگو کرد.