دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مجلس ویتنام با بیان اینکه فاصله جغرافیایی مانع از همکاری تهران و هانوی نشده است، خواستار توسعه روابط دو کشور در حوزه‌های مختلف شد.

نمازجمعه این هفته تهران، 20 مرداد ماه در مصلی امام خمینی (ره)، به امامت حجت‌الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد برگزار خواهد شد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نخستین سفر دوجانبه و برای شرکت در پانزدهمین نشست کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی در رأس هیأتی راهی پرتوریا پایتخت آفریقای جنوبی شد.

رئیس جمهور با تاکید بر پیگیری تحقق «حمایت از رشد و رونق تولید»، دستگاه‌های مسئول را به ارتباط منظم با تولیدکنندگان برای اطلاع از نیازهای آنان و انجام اقدامات لازم برای رفع آنها توصیه کرد.

دبیر شورای نگهبان گفت: وظیفه دلسوزان انقلاب در عرصه رسانه این است که پرچمدار جهاد تبیین باشند و هوشمندانه و با روحیه انقلابی، توطئه‌های دشمنان را خنثی سازند.

سفارت عربستان سعودی در تهران از سه روز قبل آغاز به کار کرده است.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور از ثبت نام 16 هزار و 44 نفر از متقاضیان حضور در انتخابات مجلس در سایت وزارت کشور خبر داد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: تاکنون کمیسیون تلفیق مصوبه‌ای درباره افزایش قیمت بنزین، نحوه توزیع آن و تغییر نحوه مدل توزیع سهمیه‌بندی بنزین نداشته است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: ما در شبکه حزبی مان در سراسر کشور و تمام استان های مان با یک فهرست 400 نفره وارد مرحله پیش ثبت نام انتخابات شده ایم.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان گفت: باید طالبان بپذیرد که دولت فراگیری سر کار بیاید و با موضوعات ملی، منطقه ای و بین المللی مأنوس باشد.

رئیس جمهور پیام شهیدان را خاموش نشدنی عنوان کرد و با اشاره به اینکه پیام شهدا حاوی امنیت، آرامش و ایستادگی در راه خداست، گفت: بساط کشف حجاب جمع می‌شود.

رئیس بانک مرکزی گفت: همه دلایل بنیادی نشان می‌دهد که نرخ ارز کنترل خواهد شد و در حال کنترل است.

رئیس دیوان عالی کشور گفت: استقلال قاضی در مقام رسیدگی به پرونده‌ها امری مسلم است، اما این امر منافاتی با مشورت و هم فکری به ویژه در پرونده‌های مهم ندارد.