پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

طریق عشق، قالیباف پیشنهاد روحانی را رد کرد، اولویت ما مشارکت بالاست حتی اگر شکست بخوریم، تیترهای برگزیده روزنامه‌های یکشنبه 8 مرداد 1402 است.

عکس دست جمعی نونهالان با تصویر حاج قاسم در حاشیه آخرین شب عزاداری ایام محرم در حضور رهبر انقلاب. 1402/05/07

رئیس پژوهشکده شورای نگهبان در پاسخ به سؤالی درباره کسانی که در اغتشاشات و فتنه نقش داشتند و اکنون می‌خواهند داوطلب نمایندگی مجلس شوند، گفت: هر کس به هر دلیلی مقابل نظام جمهوری اسلامی ایستاده باشد، قطعا رفتارهایش در بررسی صلاحیت‌ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در زمان رضا شاه فرقه دست ساخته بهاییت فرصت پیدا کرد تا با حمایت از انگلیسی‌ها فعال شود و با نوآوری در دین و تولید اطلاعات انحرافی عملیات دین‌زدایی را علیه اسلام و فرهنگ عاشورا آغاز کرد.

آخرین شب مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله در شب شهادت زین‌العابدین حضرت امام سجاد علیهما السلام با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حال برگزاری می باشد.

رسانه‌های اصلاح‌طلب حساسیت خاصی به فایل‌های لو رفته از رابرت مالی داشته و آن را کارشکنی در پیشرفت مذاکرات ارزیابی می‌کنند!

حماسه عاشورا نشان داد که در اوج مظلومیت هم می‌توان پیروز بود. مورخان واقعی و راستگو آن را فتح و پیروزی ثبت خواهند کرد.

هنگامی که زائران بیت الله الحرام به میهن بازمی گشتند، از ورود یک نفر از میان 87 هزار و 550 زائر به ایران جلوگیری شد و مساله زمانی رسانه‌ای شد که سخنگوی وزارت خارجه از جلوگیری عربستان برای بازگشت علی‌اکبر رائفی‌پور خبر داد.

باید با معیار عاشورا بررسی کنیم سبک زندگی که انتخاب کرده‌ایم، ما را به کدام اردوگاه نزدیک می‌کند؟ به اردوگاه حق یا اردوگاه باطل؟ اردوگاه الله یا اردوگاه ابلیس؟ اردوگاه حق و حقیقت و اسلام ناب یا اردوگاه نظام سلطه و استکبار جهانی؟

معاون حقوقی رئیس‌جمهور گفت: مسیر رایزنی‌های سیاسی برای آزادسازی حدود 7 میلیارد دلار از دارایی‌های ایران نزد کره جنوبی باز است.

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به برگزاری پرشور مراسم عاشورای حسینی در اقصی نقاط جهان گفت: اراده الهی، اعتلای روزافزون پرچم و مکتب قرآنی عاشوراست و دشمنان آب در هاون کوفته و تیشه بر ریشه بی بنیاد خود می‌زنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان خبر بازداشت سجاد کریمی پاشاکی، کارمند استانداری گیلان را تکذیب کرد.