پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

اساسا جنگ‌افروزی‌های دینی و مذهبی جزء توصیه‌های نژادپرستانه تلمودی و دستورالعمل‌های پایه‌گذاران صهیونیسم محسوب می‌شود که آن را از الزامات بقای لانه عنکبوت خود می‌دانند.

حد فاصل دو پیمایش 93 و 97 روند افزایشی ارزیابی منفی از آینده با شیبی تند رخ داده است. این ارزیابی قطعا متاثر از رخدادهای آن سال‌های جامعه است.

رئیس قوه قضائیه در پیامی درگذشت پدر حجت‌الاسلام رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران را تسلیت گفت.

سوزاندن نخل تاریخی اردستان بهانه‌ای شد که به اقدامات مشابه نگاهی بیاندازیم؛ جایی که اغتشاشگران و حامیان اغتشاشات و فتنه، حمله به نمادهای مذهبی و فرهنگی را در دستور کار خود قرار دادند.

رییس جمهور قانون اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی که در جلسه علنی یکم مرداد ماه مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید را برای اجرا ابلاغ کرد.

رئیس جمهور در پیامی درگذشت حضرت آیت‌الله حاج یدالله رحیمیان، پدر حجت‌الاسلام محمدحسن رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران را به وی، خانواده، شاگردان و ارادتمندان آن مرحوم تسلیت گفت.

همزمان با آغاز حرکت دسته عزاداری روز تاسوعا در ونکوور کانادا، عناصر ضدانقلاب نیز خود را به محل برگزاری رسانده و با فحاشی و مزاحمت، سعی بر برهم زدن نظم و آرامش این مراسم با شکوه کردند.

رئیس جمهور، «لایحه ارجاع اختلاف بین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری کره به داوری» را به محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ارسال کرد.

در سال جاری، همه ی زورتان را زدید تا انتقامِ شکست تان در آشوب های پاییزِ سالِ گذشته و عدم همراهی مردم با اغتشاشات را در اهانت به دینِ مردم بگیرید...

«سیاه نپوشید و نذری محرم نخورید» پویش جدیدی بود که امسال، چندروز از قبل از فرا رسیدن ماه محرم توسط براندازان راه اندازی شد. اما با برگزاری باشکوه مراسم های عزاداری این پویش شکست خورد.

در پنجمین جلسه ستاد ملی جمعیت 8 مصوبه در زمینه تسهیل و رفع موانع فرزندآوری به تصویب هیات دولت رسید که دبیر ستاد ملی جمعیت توضیحاتی را درباره این مصوبات ارائه کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت ابوی حجت الاسلام رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران را تسلیت گفت.