دوشنبه 7 آبان 1403

مشکلات و تنش‌های آبی روستاهای قم برطرف می‌شود

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
مشکلات و تنش‌های آبی روستاهای قم برطرف می‌شود

رئیس شورای اسلامی استان قم از برطرف‌شدن مشکلات و تنش‌های آبی روستاهای قم خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماشا الله سعادتمند در حاشیه دوازدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی استان قم در گفتگو با خبرنگار قم فردا، اظهار داشت: امروز دوازدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی استان قم را برگزار کردیم که در این جلسه از مدیرکل شرکت آب و فاضلاب استان مهندس بختیاری دعوت کردیم که در جلسه حضور داشته باشند و از نزدیک مسائل و مشکلات روستاها و شهرهای استان در زمینه آب را بررسی کردیم.

وی ادامه داد: مباحث خوبی در این جلسه مطرح شد به‌هرحال شرکت آب و فاضلاب به‌عنوان بخش خدمات ارتباط خوبی می‌تواند با نمایندگان مردم در شوراها داشته باشد و یک کار مشترکی را مخصوصاً در روستاها و شهرهای کوچک می‌توانند انجام دهند.

سعادتمند ابراز داشت: در این جلسه مدیرکل شرکت آب و فاضلاب استان قم خبرهای خوبی از اختصاص اعتبارات برای روستاها و مناطقی که تنش آبی در آن وجود دارد، ارائه داد.

وی ابراز داشت: بر اساس اظهارات بختیاری 70 روستا در پروژه محرومیت‌زدایی قرارگاه امام حسن مجتبی قرار گرفته است که آب‌رسانی به 11 روستای قنوات و ساخت منبع برای چندین روستا از جمله این اقدامات عنوان کرد.

رئیس شورای اسلامی استان قم تأکید کرد: مدیرکل شرکت آب و فاضلاب استان قم گلایه‌های از انشعابات غیرمجاز و اسرافی که در زمینه آب صورت می‌گیرد، داشت.

وی بیان داشت: در ادامه این جلسه نمایندگان بخش‌ها و روستاها مشکلاتی را که با آن روبرو بودند را بیان کردند و در این میان برخی از روستاها نیازمند توجه بیشتر بودند که مقرر شد دستورات لازم در این زمینه از سوی مدیرکل آب و فاضلاب داده شود.

سعادتمند تصریح کرد: بازدیدهایی نیز هماهنگ شد تا مدیران آب و فاضلاب از نزدیک در جریان مشکلات و کمبودها قرار بگیرند.

وی ابراز داشت: برای فاضلاب مسکن مهر سلفچگان نیز مدیرکل آب و فاضلاب استان قم اعلام آمادگی کرد که در صورت وجود سرمایه‌گذار آماده همکاری و تعامل است. انتهای پیام /