شنبه 14 مهر 1403

مشکلی در تامین آرد نانوایی‌ها در زنجان وجود ندارد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
مشکلی در تامین آرد نانوایی‌ها در زنجان وجود ندارد

زنجان - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: هیچ مشکلی در تامین و توزیع آرد مورد نیاز نانوایی ها در این استان وجود ندارد.

ناصر فغفوری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه هیچگونه تغییری در سرانه آرد نانوایی های استان ایجاد نشده است، افزود: زنجان جزو استان هایی است که میزان سرانه آرد نانوایی ها در آن، حتی از میانگین کشوری نیز بالاتر است.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص شایعاتی که از سوی عده ای در مورد کمبود آرد در استان در سطح جامعه پخش می شود، برخورد می شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: هم اکنون در سطح استان علاوه بر نانوایی ها، نان به اندازه کافی در مغازه ها و فروشگاه ها نیز عرضه می شود که این بسته های نان، همان مازاد تولید نانوایی ها است که به فروشگاه ها نیز منقل می شود، پس کمبودی در این خصوص نداریم چرا که اگر نان در نانوایی ها کم باشد، اصولا نباید نان بسته بندی هم در فروشگاه ها وجود داشته باشد.

فغفوری به نظارت و بازرسی های مستمر بر توزیع و مصرف آرد در نانوایی های استان اشاره کرد و گفت: هر نانوایی به تعداد کیسه های آردی که تحویل می گیرد باید مقدار نان مورد انتظار را پخت کند و اگر در موعد بازرسی ها، تعداد کیسه های آرد موجود در نانوایی ها، کم یا زیاد باشد، واحد مربوطه باید جوابگو باشد.

*س_برچسب‌ها_س*