شنبه 29 اردیبهشت 1403

مشکل هیأت حمید علیمی با وساطت سازمان تبلیغات اسلامی برطرف می‌شود

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
مشکل هیأت حمید علیمی با وساطت سازمان تبلیغات اسلامی برطرف می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، حمید علیمی مداح سرشناس کشورمان شب گذشته در فضای مجازی با انتشار پیامی نوشت: «عصر شهادت حضرت زهرا (س) در تماس تلفنی با مسئولان حسینیه اعلام شد: روضه به دلیل «مشکل امنیتی» کنسل است! در تماس با چند مسئول، دلسوز پیگیر شدم. نتیجه این شد که فرمودند: امشب مراسم برگزار بشه ولی دیگه اصفهان نمیشه روضه داشته باشی!

اطلاع دادند که اجازه روضه گرفتن در اصفهان را ندارم!!! اخیراً هم در شهر مقدس قم دو جلسه کنسل شد. دلیلش ظاهراً به خاطر توییت‌های این مدت است. برای همه مردم وطنم در این روزها از درگاه الهی دلی آرام و روزگاری بی‌دغدغه را آرزومندم. یاعلی مدد.»

از سازمان تبلیغات اسلامی خبر می‌رسد که سازمان هیأت و تشکل‌های دینی از زیرمجموعه‌های این نهاد، پیگیر رفع مشکل و اتفاق رخ داده برای این مداح است و ان‌شاء‌الله با این وساطت و میانجیگری مجلس عزاداری فاطمیه دوم او برگزار خواهد شد.

این موضوع در برخی از رسانه‌ها با رویکرد تعطیلی «روضه‌» مداح معروف به دلیل «مشکل امنیتی» مطرح شد؛ در حالی که در فاطمیه اول نیز زمانی که برای برگزاری مجلس عزاداری این مداح تصمیماتی اخذ شده بود، با ورود سازمان هیأت و تشکل‌های دینی به عنوان متولی رسمی هیأت‌های کشور این ماجرا پایان یافت.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

سازمان تبلیغات اسلامی

حمید علیمی مداح اهل بیت فاطمیه شهادت حضرت زهرا این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
مشکل هیأت حمید علیمی با وساطت سازمان تبلیغات اسلامی برطرف می‌شود 2
مشکل هیأت حمید علیمی با وساطت سازمان تبلیغات اسلامی برطرف می‌شود 3