جمعه 30 شهریور 1403

مصاف استقلالی های سابق و نکونام / نساجی محکوم به برد

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
مصاف استقلالی های سابق و نکونام / نساجی محکوم به برد

تیم فوتبال نساجی امروز در حالی رو در روی استقلال قرار می گیرد که نیاز مبرمی به کسب 3 امتیاز بازی دارد.

تیم فوتبال نساجی امروز در حالی رو در روی استقلال قرار می گیرد که نیاز مبرمی به کسب 3 امتیاز بازی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال نساجی و استقلال تهران امروز جمعه 30 شهریور و در هفته پنجم لیگ برتر رو در روی هم قرار می‌گیرند. نساجی در یک هفته گذشته با تغییرات زیادی مواجه شده است و علاوه بر جذب چند بازیکن خارجی که از مهم‌ترین آنها می‌توان به «منتظر محمد» و «کوین یامگا» دو بازیکن مازاد تیم استقلال نام برد در مدیریت نیز با تغییر رو به رو شد و حمیدرضا بایندران جای خود را به علی خطیر مدیرعامل سابق باشگاه استقلال داد.

علاوه بر این تغییرات و با حکم خطیر، فرهاد کوچک زاده که پیش از این به عنوان سرپرست در تیم نساجی فعالیت داشت به کادرفنی این تیم اضافه شد و نصرالله خواجه گیری که فصل گذشته و در مقطعی کوتاه سرپرست تیم استقلال بود جای کوچک زاده را در سمت سرپرستی این تیم گرفت.

استقلال در حالی گام به دیدار با نساجی می‌گذارد که این تیم توانست با پیروزی 3 بر صفر خانگی مقابل الغرافه قطر در لیگ نخبگان آسیا به تنهایی و در پایان هفته اول بالاتر از الهلال عربستان در صدر جدول قرار گیرد.

فصل گذشته و در دیدار برگشت استقلال و نساجی در حالی که آبی پوشان در کورس رقابت با پرسپولیس برای تصاحب عنوان قهرمانی داشتند اما تیم نساجی با متوقف کردن تیم جواد نکونام باعث شد تا این تیم صدر جدول را از دست دهد و در فاصله دو هفته تا پایان لیگ پرسپولیس جای این تیم را در صدر جدول گرفت و در پایان فصل بیست و سوم نیز قهرمانی به سرخ‌ها رسید. استقلالی‌ها حالا می‌توانند علاوه بر پیروزی در این بازی انتقام بازی فصل گذشته را نیز از نساجی بگیرند.

نساجی از 4 دیدار گذشته خود در فصل جدید یک تساوی و 3 شکست را کسب کرده و ساکت الهامی محکوم به پیروزی در این بازی است. در 10 بازی گذشته رو در روی دو تیم 5 پیروی از آن استقلال بود و 5 بازی هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده و نماینده استان مازندران تاکنون موفق به شکست استقلال نشده است. «آلکساندر مرکل»، «محمد عیسی»، «منتظر محمد» و «کوین یامگا» از بازیکنان جدید نساجی هستند. هنوز تکلیف ماندن یا جدایی محمد عباس زاده از جمع شاگردان نساجی جدا نشده است و محسن کریمی هم جایی در تفکرات الهامی ندارد و احتمال می‌رود که از بین این دو بازیکن یکی از جمع نساجی چی ها جدا شود که احتمال فسخ قرارداد کریمی بیشتر است.

استقلال در روزهای اخیر به دنبال جذب یک مهاجم خارجی بود اما هنوز این امر اتفاق نیافتاده است و همچنین آرمین سهرابیان نیز در بلاتکلیفی به سر می‌برد. این بازیکن به دلیل مصدومیت در تمرینات روزهای اخیر استقلال حضور نداشته و در بازی امروز هم غایب است و مدیران استقلال در تلاش بودند تا قرارداد این بازیکن را فسخ کنند اما او راضی به انجام چنین کاری نشد.

با توجه به شکست استقلال در آخرین بازی لیگ برتر خود در این فصل و از آنجایی که نساجی هنوز پیروزی کسب نکرده این دیدار برای هر دو تیم از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و برای اولین بار قرار است در این بازی از سیستم داور ویدئویی VAR نیز استفاده شود.

مصاف استقلالی های سابق و نکونام / نساجی محکوم به برد 2