پنج‌شنبه 5 مهر 1403

مصدومیت‌های خونین مدافع استقلال

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مصدومیت‌های خونین مدافع استقلال

مدافع برزیلی تیم فوتبال استقلال در اواخر بازی دچار مصدومیت های متوالی شد.

به گزارش "ورزش سه"، شهرآورد شماره 104 در حالی با برد پرسپولیس همراه شد که حوادث و حواشی این بازی کم نبودند. به عنوان مثال مانند روال همه دربی‌های اخیر باز هم از طرف تماشاگران هر دو تیم شاهد پرتاب بطری بودیم که البته در این بین اشیاء دیگری هم به سمت زمین زده شد. داستانی تکراری که این بار باعث مصدومیت جدی یکی از بازیکنان هم شد.

در دقیقه 70 وقتی پرسپولیس پشت محوطه جریکه استقلا صاحب ضربه ایستگاهی شده بود، هواداران منتسب به آبی‌ها شروع به پرتاب اشیاء مختلف کردند که در این بین یکی از همین اشیاء که احتمالا سنگ بود به سر سیلوا بازیکن استقلال برخورد کرد و باعث مصدومیت و خونریزی او شد.

البته این پایان بدشانسی مدافع استقلال نبود. او در دقایق پایانی بازی یکبار دیگر از ناحیه بینی آسیب دید و این بار هم به دلیل شدت مصدومیت و خونریزی سیلوا داور مجبور شد بازی را متوقف کند.

بلافاصله بعد از سوت پایان مسابقه، مصدومیت های سیلوا با چاشنی طنز دستمایه برخی صفحات مجازی شد. به عنوان مثال جایی نوشته بود "اگر سیلوا راهی جنگ شده بود اینقدر جراحت نمی‌دید" و یا "سیلوا خوشحالی ترین مرد روی کره زمین از شنیدن سوت پایان بازی است".