جمعه 7 اردیبهشت 1403

مصلای امام خمینی

مصلای امام خمینی

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران با اشاره به اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران گفت: هندوستان مهمان ویژه امسال نمایشگاه است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران از اتخاذ تدابیر لازم این حوزه برای برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.

وب‌گاه الف

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: موضع ما برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب است اما متولیان نتوانستند مساحت مورد نیاز برای این رویداد فرهنگی را در این مکان فراهم کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، همایش بزرگ تبیینی با عنوان «همپای طوفان» در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد. این مراسم به مناسبت بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار سیدمحمد حجازی، سردار زاهدی، عروج همرزم شهیدان و فرمانده دلاور دفاع مقدس حاج محمد کیانی (جمعه علی) و سالروز تأسیس سپاه، شکست آمریکا در واقعه طبس و شکست رژیم صهیونیستی در عملیات وعده...

وب‌گاه فرارو

قائم مقام و سخنگوی سی‌وپنچمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با تشریح جزئیات برگزاری این رویداد گفت: «ساعت کاری این دوره از نمایشگاه همانند سال‌های گذشته از 10 تا 20 است و در روزهای پنج‌شنبه و جمعه به مدت یک ساعت تمدید می‌شود.»

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - مردم ولایت‌مدار و متدین «شهر صد دروازه» دامغان از ساعات اولیه صبح با حضور پرشور در مصلای امام خمینی (ره) این شهر برای دیدن آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور لحظه‌شماری و مطالبه‌ها و دل‌گویه‌های خود را با رییس دولت سیزدهم مطرح کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حسین تیموری، مدیر کمیته اجرائی و پشتیبانی نمایشگاه گفت: عملیات اجرائی آماده‌سازی این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مصلای امام خمینی (ره) آغاز شده است. او افزود: هم‌اکنون بخش‌های مختلف مصلای امام خمینی (ره) به ستاد برگزاری سی‌پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تحویل داده شده است و تلاش خواهد شد تا فرآیند آماده‌سازی بخش‌ها مطابق...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: عملیات اجرایی آماده‌سازی این نمایشگاه در مصلای امام خمینی (ره) آغاز شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بغض رهبر انقلاب هنگام بردن نام شهدای کنسولگری سوریه در خطبه نماز عید فطر و فریاد «انتقام، انتقام» نمازگزاران تهرانی که به دور سردار قاآنی حلقه زده بودند، از خاطرات فراموش نشدنی نماز امسال در مصلای امام خمینی (ره) بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس جمهور در دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی با رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: با توجه به شرایط و امکان تامین که برای دولت وجود دارد، فعالان اقتصادی نگران عددسازی‌ها در بازار نباشند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر معظم انقلاب با قدردانی از حضور شگفت‌آور و خروش ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس، تاکید کردند: تشکر واقعی از ملت، با استمرار تلاش‌های بی‌وقفه مسئولان برای حل مشکلات و منضبط کردن این تلاش‌ها محقق خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، بمناسبت عید سعید فطر پیامی صادر کرد.

وب‌گاه الف

به مناسبت عید سعید فطر، جمعی از مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

خبرگزاری تسنیم

به مناسبت عید سعید فطر، جمعی از مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر انقلاب در خطبه‌های نماز عید فطر که صبح امروز چهارشنبه (22 فروردین) با حضور هزاران نفر از مردم پایتخت در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد، فرمودند: رژیم خبیث اشتباه کرد و باید تنبیه شود و تنبیه هم خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

هم‌زمان با اقامه‌ی نماز باشکوه عید سعید فطر در سراسر کشور، هزاران نفر از مردم مؤمن تهران، صبح امروز نماز عید فطر را به امامت رهبر انقلاب اسلامی در مصلای امام خمینی (ره) اقامه کردند. منبع: خبرگزاری صدا و سیما