جمعه 10 فروردین 1403

مصلای امام خمینی

مصلای امام خمینی

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان غذا و دارو از رونمایی از 23 محصول سلامت محور دانش‌بنیان از جمله داروهای جدید درمان سرطان در نمایشگاه سلامت‌بنیان 2 خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خطیب نماز جمعه تهران ادامه داد: امروز دستان تنومند محور مقاومت در هم تنیده است و صف یکپارچه‌ای در برابر همه زیاده‌خواهی‌های دنیای استکبار شکل گرفته است.

وب‌گاه الف

امام جمعه موقت تهران گفت: امروز یمن مقاوم نه تنها مورد حمایت ملت ایران، محور مقاومت و جهان اسلام، بلکه مورد حمایت همه آزادگان جهان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه موقت تهران گفت: امروز یمن مقاوم نه تنها مورد حمایت ملت ایران، محور مقاومت و جهان اسلام، بلکه مورد حمایت همه آزادگان جهان است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تقویم برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران قطعی شد و پیش ثبت‌نام رسانه‌ها در این رویداد از 24 دی آغاز و نمایشگاه 23 بهمن در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان غذا و دارو گفت: واردات دارو و تجهیزات تنها زمانی انجام می‌شود که تولید داخلی کافی نباشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان غذا و دارو گفت: امسال 17 قلم دارو تولید و به سبد دارویی کشور افزوده شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد در مصلای امام خمینی (ره) اقامه می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان غذا و دارو از حضور 166 شرکت دانش‌بنیان در حوزه دارو و تجهیزات و ملزومات و فرآورده‌های غذایی و اضافه شدن 17 داروی دانش‌بنیان جدید به سبد دارویی کشور در نمایشگاه سلامت بنیان خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم تشییع پیکر مطهر دانشجومعلم بسیجی شهیده «فائزه رحیمی» امروز با حضور پرشور و با شکوه مردم و دانشجویان در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار شد. فائزه رحیمی، دانشجوی 20 ساله ورودی سال 1400 رشته مشاوره، گرایش امور تربیتی، دانشجومعلم پردیس نسیبه تهران دانشگاه فرهنگیان بود که در حادثه تروریستی روز گذشته در گلزار شهدای کرمان به جمع شهیدان پیوست. بامداد...

خبرگزاری تسنیم

مراسم میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها چهارشنبه 13 دی‌ماه با سخنرانی آیت الله سید ابراهیم رئیسی و مداحی مهدی رسولی و حسین طاهری برگزار می‌شود.

وب‌گاه الف

رئیس سازمان صداوسیما با بیان اینکه ما نقش مکمل برای رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر قائل‌ایم و آنها را به منزله فرصت تلقی می‌کنیم و نه تهدید گفت: نگاه رسانه ملی به سکوها این است که رویش‌های فراوان در حوزه‌های تولید محتوا را به عنوان دستگاه حاکمیتی حمایت کند و با تسهیل امورشان، آنان را در مسیر نیل به هدف اصالت محتوا در خروجی فعالیت‌ها مدد برساند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رسانه ملی تلاش کرده است در این روز‌ها با تدارک برنامه‌هایی، دینش را به شهید القدس، بزرگ‌شاگرد مکتب خمینی (ره) ادا کند.

خبرگزاری تسنیم

نمایشگاه رصتا در حالی فردا کار خود را آغاز خواهد کرد که پیمان جبلی رئیس صداوسیما در مراسم افتتاحیه این رویداد رسانه‌ای حضور پیدا می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

9 دی سال 88 حضور تاریخی مردم ایران برای دفاع از اسلام و نظام به مثابه سیلی خروشان، فتنه و فتنه‌گران را با خود برد و به نیستی کشاند.

خبرگزاری فارس