جمعه 7 اردیبهشت 1403

مصلای امام خمینی

مصلای امام خمینی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اهمیت موضوع پوشش، عفاف و حجاب، از راه‌اندازی سکوهای دائمی جدید عرضه لباس تا اردیبهشت‌ماه خبر داد. چهارشنبه عید سعید فطر است یک پژوهشگر هلال ماه و عضو ستاد استهلال دفتر رهبر معظم انقلاب اعلام کرد: چهارشنبه روز عید سعید فطر است و در غروب سه‌شنبه در آمریکای شمالی، جنوبی و مرکزی، تمام قاره آفریقا، تمام قاره اروپا...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر گفت: امسال نیز همچون سال گذشته شعار «عید بندگی و همبستگی» برای نماز عید سعید فطر انتخاب شده است.

وب‌گاه الف

رئیس ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر گفت: امسال نیز همچون سال گذشته شعار «عید بندگی و همبستگی» برای نماز عید سعید فطر انتخاب شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر گفت: امسال نیز همچون سال گذشته شعار «عید بندگی و همبستگی» برای نماز عید سعید فطر انتخاب شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور شکسته شدن تابوی شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی را از دیگر دستاوردهای عملیات طوفان الاقصی اعلام کرد و گفت: عملیات کاملاً فلسطینی بود هرچند رژیم صهیونیستی می‌خواست ایران و جبهه مقاومت را دخیل در این عملیات بداند اما این عملیات کاملاً فلسطینی بود و از درون خاک فلسطین انجام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه قم گفت: به نسل جوان سفارش می‌کنم تا جوان و مملو از شور و نشاط هستید، کاری کنید که در مسیر غفلت قرار نگیرید؛ اگر می‌بینید حضور در برخی مجالس شما را از یاد خدا دور می‌کند، به جدیت از آن فاصله بگیرید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امروز وزیر راه و شهرسازی با حضور پیمانکار و مشاور طرح، از روند تکمیل بخش مرکزی مصلای امام خمینی (ره) تهران بازدید و اعلام کرد که ظرفیت مصلی در عید فطر اضافه می‌شود.

وب‌گاه الف

سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با آغاز مراسم احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان در مصلای امام خمینی (ره) پایان یافت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با آغاز مراسم احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان در مصلای امام خمینی (ره) پایان یافت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در شب بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان شبکه‌های سیما این مراسم را به صورت ویژه و از نقاط مختلف کشور پخش می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیون در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان، شب نزول قرآن، دعا و استغفار، این مراسم را از اماکن مقدس و معنوی حرمین شریفین، تکایا و مساجد به صورت ویژه و از نقاط مختلف کشور پخش می کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سیزدهمین روز نمایشگاه قرآن با حضور گسترده دوستداران کتاب وحی و مسئولان، به‌نوعی رونمایی از شلوغ‌ترین روز مصلای امام خمینی (ره) بود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس‌جمهور با حضور در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از بخش‌های مختلف آن بازدید کرد و گفت‌وگویی با واسطه با فعالان قرآنی داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شبکه‌های سیما، ویژه برنامه‌های شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان را از اماکن مقدس و معنوی به صورت زنده پخش می‌کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور گفت: سعادت بشر در پرتو عمل به آیات قرآن است و معتقدیم که پناه بشر در تمام عالم قرآن است.