سه‌شنبه 17 مهر 1403

مطالبه نماینده گچساران و باشت از وزارت ورزش و جوانان / حسینی‌پور: قرارداد بازی ایران - کانادا را منتشر کنید

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
مطالبه نماینده گچساران و باشت از وزارت ورزش و جوانان / حسینی‌پور: قرارداد بازی ایران - کانادا را منتشر کنید

عضو کمیسیون اصل نود مجلس، با لغو بازی فوتبال ایران و کانادا از پیگیری برای درخواست غرامت خبر داد و خواستار شفاف‌سازی وزارت ورزش و جوانان در خصوص قرار داد این بازی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس سید ناصر حسینی‌پور، نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اصل نود مجلس در توئیتی نوشت: «طبق اطلاعات رسیده؛ در قرارداد بازی ایران و کانادا رقم غرامت پیش‌بینی نشده است. وزارت ورزش و جوانان قرارداد بازی ایران و کانادا را جهت اطلاع افکار عمومی انتشار عمومی دهد. در صورتی که این وزارت‌خانه اقدام به این‌کار نکند از ابزار نظارتی مجلس جهت شفاف‌سازی این موضوع اقدام خواهد شد.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و کانادا برای برگزاری یک دیدار دوستانه به توافق رسیده بودند و این بازی قرار بود 16 خرداد در ونکوور برگزار شود اما فدراسیون فوتبال کانادا دیدار تدارکاتی مقابل ایران را لغو کرد. توئیتر فدراسیون کانادا در خبری نوشت که مسابقه بین‌المللی و تدارکاتی که قرار بود در تاریخ 5 ژوئن 2022 برابر ایران به عنوان بخشی از آماده‌سازی تیم ملی مردان برای جام جهانی 2022 قطر باشد، لغو شده است.

گفتنی است که بعد از تفاهم دو کشور برای برگزاری این دیدار دوستانه، برخی سیاستمداران کانادایی انتقادهایی به ایده برگزاری این بازی وارد کردند.

انتهای پیام /

مطالبه نماینده گچساران و باشت از وزارت ورزش و جوانان / حسینی‌پور: قرارداد بازی ایران - کانادا را منتشر کنید 2