سه‌شنبه 3 مهر 1403

مطالبه‌گری دستگاه قضا از نهاد‌های متولی برای رفع نواقص ورزشگاه شهر قدس

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
مطالبه‌گری دستگاه قضا از نهاد‌های متولی برای رفع نواقص ورزشگاه شهر قدس

سیدحمیدرضا حسینی، رئیس دادگستری شهرستان قدس از مطالبه‌گری دستگاه قضا از نهاد‌های مربوطه به‌منظور رفع نواقص موجود در ورزشگاه شهدای شهرستان قدس خبر داد و گفت: با توجه به وضعیت فعلی ورزشگاه آزادی و با عنایت به اینکه این ورزشگاه در حال حاضر آمادگی لازم برای برگزاری مسابقات را ندارد، لذا مسئولان امر پس از انجام بررسی‌های لازم، ورزشگاه شهدای شهر قدس را به‌عنوان یکی از گزینه‌های برگزاری مسابقات انتخاب کردند.

رئیس دادگستری شهرستان قدس خاطرنشان کرد: با توجه به دستور رئیس کل محترم دادگستری استان تهران مبنی بر اتخاذ تمهیدات پیشگیرانه و احصاء نواقص موجود در این ورزشگاه، 10 دغدغه از سوی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهران احصاء و به دادگستری شهرستان قدس منعکس گردید.

وی خاطرنشان کرد: به‌منظور بررسی و رفع دغدغه‌های دادگستری کل استان تهران، هفته گذشته نشست فوق‌العاده شورای پیشگیری از وقوع جرم با حضور دستگاه‌های ذی‌ربط برگزار گردید و دغدغه‌های دادگستری کل استان تهران در این نشست تبیین و ابلاغ شد.

حسینی خاطرنشان کرد: در نشست فوق‌العاده شورای پیشگیری از وقوع جرم، صراحتا اعلام شد که دادگستری کل استان تهران مخالفتی با برگزاری پدیده ورزشی ندارد، اما دغدغه‌های خود را نیز اعلام کردیم و پاسخ نمایندگان دستگاه‌های مختلف در خصوص هر یک از دغدغه‌ها اخذ گردید.

رئیس دادگستری شهرستان قدس ضمن اشاره به بازدید میدانی خود از ورزشگاه شهدای شهرستان قدس اذعان کرد: در جریان بازدید میدانی، نواقص و اشکالات موجود احصا و به دستگاه‌های متولی ابلاغ گردید و در روز برگزاری مسابقات نیز دادستان در راس یک هیات قضایی در محل ورزشگاه حضور یافتند و تمهیدات لازم اتخاذ گردید.

وی در پایان و در خصوص حادثه منجر به مصدومیت دو نفر از عوامل انسانی در این ورزشگاه نیز گفت: در بررسی‌های به‌عمل آمده مشخص شد که خطای سهوی از سوی این دو نفر منجر به وقوع حادثه گردید و منتهی به سوختگی الکتریکی جزئی شدند که با حضور عوامل اورژانس به آنها خدمات درمانی ارائه گردید و تاکنون شکایتی نیز از آنها واصل نشده است.